۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۶۲۹۶۰۰
رییس شورای تبلیغات اسلامی استان تهران:

روحانیت همواره در سختی و مشکلات در کنار مردم بوده است

روحانیت همواره در سختی و مشکلات در کنار مردم بوده است
حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه روحانیت همواره در سختی و مشکلات در کنار مردم بوده است، گفت: روحانیت در عرصه های مختلف وفاداری خود را به انقلاب اثبات کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، شب گذشته در نشست اعضای جامعه روحانیون مبارز در شهرستان ورامین گفت: روحانیت همواره در سختی و مشکلات درکنار مردم بوده و در عرصه های مختلف وفاداری خود را به انقلاب و نظام نشان داده است.

وی یکی از رسالت های جامعه روحانیت را ایجاد همدلی و اتحاد بین نیروهای انقلاب بیان کرد و ادامه داد: در گذشته فعالیت جامعه روحانیت مبارز تنها محدود به استان تهران بود اما امروز شاهد فعالیت او در اقصی نقاط کشور هستیم.

حجت الاسلام محمودی ساختار تشکیل جامعه روحانیت مبارز را مربوط به مراکز استانها دانست و اظهار داشت: برای تمامی گروه ها و صنف ها جامعه مستقلی وجود داشت اما روحانیت در این باره مظلوم واقع شده بود که خوشبختانه با ساختار جدید جامعه روحانیت مبارز راه اندازی شد و امروز ما شاهد فعالیت خوب جامعه روحانیت مبارز در سراسر کشور هستیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از تشکیل شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در شهرستان ورامین خبر داد و گفت: با وجود شرایط فرهنگی جامعه لازم است همه روحانیت وارد میدان فعالیت شوند و کمک حال مجموعه و تشکیلات جامعه روحانیت مبارز باشند.

حجت الاسلام محمودی ولایتمداری را از شاخصه های مهم مردم شهید پرور خطه ورامین برشمرد و اظهار داشت: تاریخ قیام مردم کفن پوش شهرستان ورامین را در ۱۵ خرداد سال ۴۲ فراموش نمی کند.

وی افزود: همچنین در فتنه ۷۸ و ۸۸ حضور پر رنگ مردم ورامین در حمایت از رهبری و نظام بر کسی پوشیده نیست امروز نیز مردم ورامین در کنار روحانیت حامی انقلاب اسلامی هستند./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات