۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۶۲۹۶۰۱
از سوی مرکز خدمات حوزه های علمیه؛

فراخوان آثار پژوهشی جامعه نخبگانی حوزه علمیه اعلام شد

فراخوان آثار پژوهشی جامعه نخبگانی حوزه علمیه اعلام شد
فراخوان جمع آوری آثار پژوهشی جامعه نخبگانی حوزه های علمیه از سوی دفتر جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه های علمیه جهت ارائه اثر و معرفی پژوهشگر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فراخوان جمع آوری آثار پژوهشی جامعه نخبگانی حوزه های علمیه از سوی دفتر جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه های علمیه جهت ارائه اثر و معرفی پژوهشگر در نمایشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی اعلام شد.

براساس این گزارش، پژوهشگران عضو جامعه نخبگانی  حوزه های علمیه در عرصه‌های مختلف می توانند نسخه چاپی آثار خود را به دفتر حمایت از جامعه نخبگانی در مرکز خدمات قم یا رابطین این دفتر همچنین معاونت‌های فرهنگی در مراکز خدمات سایر استان‌ها تحویل دهند.

از قالب های آثار ارسالی می توان به کتاب علمی یا فرهنگی چاپ شده دارای شماره شابک، مقالات علمی ژوهشی چاپ شده در مجلات پژوهشی مورد تأیید وزارت علوم و معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه، مقالات برگزیده جشنواره‌های علامه حلی و بانوی کرامت، مجموعه مقالات همایش‌های معتبر نمایه شده در ISC و ISI  همچنین پایان‌نامه‌ها و رساله‌های سطح 3 و سطح 4 به صورت گالینگور و معادل آن ارشد و دکتری مرتبط با علوم اسلامی اشاره کرد.

اولویت در بهره‌مندی از طرح چاپ و نشر آثار جامعه نخبگانی بهره‌مندی از تسهیلات پژوهشی و وام قرض‌الحسنه دفتر جامعه نخبگانی، سفر زیارتی مشهد مقدس، اولویت در طرح دیدار و تکریم از جامعه نخبگانی، شرکت در همایش ویژه منتخبین پژوهشی و بهره‌مندی از حمایت‌های آن، معرفی آثار در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی ولویت در تخصیص سهمیه طرح سفرهای مطالعاتی داخلی و خارجی و اولویت در معرفی به مراکز پژوهشی خواهان پژوهشگر از جوایز شرکت در این فراخوان است.

پژوهشگران حوزوی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آیدی @pajuhesh-nokhbe در پیام‌رسان‌های بله و  ایتا  یا به مرکز خدمات حوزه‌های علمیه واقع در قم، 75 متری عمار یاسر، 45 متری شهید قدوسی طبقه 1-، سالن پذیرش، اتاق امور اساتید و جامعه نخبگانی همچنین به رابطان این دفتر و معاونت‌های فرهنگی در مراکز خدمات سایر استان‌ها مراجعه کنند./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات