۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۲۹۶۱۰
حجت الاسلام غلامی:

رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی آموزش محور است

رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی آموزش محور است
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به رویکرد آموزش محور بودن سازمان تبلیغات اسلامی گفت:در طول سال دوره های آموزشی مختلف باهدف تبیین آموزه های دینی برگزار می شود.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به برگزاری کارگاه های آموزشی با عنوان های مختلف در سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: این دوره ها در طول سال و برای نهادها و گروه های مختلف برگزار می شود.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی ویژه کاسبان خبر داد و اظهار داشت: این دوره با هدف آشنایی کاسب ها با شیوه کسب و کار حلال و بر مبنای دستورات و تعالیم دینی برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: کارگاه های کسب و کار حلال در همه شهرستان ها و با دعوت از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

وی در ادامه برگزاری دوره های آموزشی پیش از ازدواج را از دیگر برنامه های تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: در این دوره ها به بیان و آموزش مسائل اعتقادی، دینی و اقتصادی برای جوانان پرداخته می شود.

حجت الاسلام غلامی بر ضرورت تقویت دوره های آموزشی پیش از ازدواج ویژه نسل جوان بیان کرد: این امر لازمه تقویت و تحکیم بخشی بنیان خانواده ها است.

وی اظهار داشت: ارائه آموزش های ضروری پیش از آغاز زندگی سبب می شود جوانان در زندگی احساس مسؤولیت داشته باشند و جلوی رواج آسیب های اجتماعی گرفته شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: دوره های آموزشی ویژه مبلغان نیز در طول سال و با هدف ارتقای فعالیت های تبلیغی و تبیین ارزش ها در جامعه برگزار می شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات