۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۶۲۹۶۴۰
سردار عبدالله‌پور:

سپاه گیلان برای کنترل گرانی‌ها با دستگاه‌های اجرایی همکاری می‌کند

سپاه گیلان برای کنترل گرانی‌ها با دستگاه‌های اجرایی همکاری می‌کند
فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سپاه و بسیج به‌‌‌طور حتم برای مقابله با افزایش بی‌رویه قیمت کالاها به دولت و مجلس کمک می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار محمد عبدالله‌پور در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت اظهار داشت: از آنجایی که سپاه جزئی از مردم، مسجد و روحانیت بوده و ارتباط میان آنها جدا نشدنی است لذا تودیع و معارفه فرماندهان سپاه را در کنار مردم و در مساجد برگزار می‌کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن تبریک 16 آذر و روز دانشجو بیان کرد: 16 آذر روز مبارزه دانشجویان ایرانی با سلطه جهانی و مستکبران است لذا در چنین روزی دانشجویان کشور پس از ورود رئیس‌جمهور آمریکا دست به اعتراض زدند و در همین راه به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه وظیفه سپاه رفع مشکلات مردم و کشور در کنار همراهی با سایر مسئولان است تصریح کرد: مجموعه سپاه به کمک تمام مسئولان در نظام می‌شتابد تا از این طریق مشکلات کشور و مردم حل شود و همراهی و مساعدت با تمام دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها از وظایف محوله به سپاه پاسداران است.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه سپاه هر جایی از کشور که مشکلی وجود داشته باشد سریعاً در محل حاضر می‌شود تا مشکلات موجود را حل کند خاطرنشان کرد: وظیفه سپاه است که هر مشکل و تهدیدی که باعث به‌خطر افتادن کشور و نظام شود را به کمک مردم رفع کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش سپاه در تأمین امنیت کشور و رفع آشوب‌های اخیر عنوان داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) اگر بسیج و سپاه نبودند معلوم نبود وضعیت انقلاب چه می‌شد و فتنه‌گران آسیب‌های جدی به کشور و مردم وارد می‌کردند.

وی با بیان اینکه گرانی پس از سهمیه‌بندی بنزین موجب ایجاد نگرانی بین مردم شده است ابراز داشت: این موضوع نگرانی جامعه را در پی داشته و سپاه و بسیج به‌‌‌طور حتم نسبت به آن بی‌تفاوت نیستند و برای مقابله با افزایش بی‌رویه قیمت کالاها به دولت و مجلس کمک می‌کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات