۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۶۲۹۶۶۷
حجت الاسلام شاملویی:

انقلابی بودن حوزه سد راه دسیسه های دشمنان است

انقلابی بودن حوزه سد راه دسیسه های دشمنان است
معاون آموزش مدرسه علمیه دورود گفت: حوزه علمیه در عموم وقایع پیشتاز بوده و همین انقلابی بودن حوزه سد راه دسیسه های دشمنان شده است.

حجت الاسلام احمد شاملویی، معاون آموزش مدرسه علمیه برادران دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: حوزه علمیه قم حوزه تراز انقلابی است.

وی به بیان مؤلفه های حوزه انقلابی پرداخت و افزود: عدالت خواهی، زمان شناس بودن، عمل جهادی و بین مردم بودن از جمله مؤلفه های حوزه انقلابی است.

حجت الاسلام شاملویی یادآور شد: پس از حضور امام راحل حوزه علمیه از سطح خوبی از انقلابیت برخورردار است و با وجود فراز و فرودهایی که بر سر راه حوزه وجود داشته است، اما نتوانسته خدشه ای به انقلابی بودن حوزه وارد کند.

وی بیان کرد: به روز بودن، در صحنه بودن و از وقایع جامعه عقب نبودن از دیگر مؤلفه های انقلابی بودن است حوزه است و این مؤلفه ها در بدنه حوزه علمیه مشهود است و نشانه این است که انقلابیت در حوزه علمیه امروز وجود دارد.

معاون آموزش حوزه علمیه برادران دورود یادآور شد: کانون هایی در جامعه وجود دارد که خلاف جریان عمومی حوزه عمل می کنند و اما نمی توانند تأثیری بر عملکرد حوزه وارد کنند.

حجت الاسلام شاملویی با بیان اینکه برخی جریان ها می خواهند حوزه را عقب نگه دارند و از رسالت اصلی خویش دور سازند، خاطرنشان کرد: حوزه علمیه در عموم وقایع جلو بوده و همین انقلابی بودن حوزه سد راه دسیسه های دشمنان شده است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات