۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۶۲۹۶۹۳

حجت الاسلام مصباحی مقدم در انتخابات مجلس خبرگان و پارلمان ثبت نام کرد

حجت الاسلام مصباحی مقدم در انتخابات مجلس خبرگان و پارلمان ثبت نام کرد
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات مجلس خبرگان و پارلمان از حوزه انتخابیه تهران اعلام کاندیداتوری کرد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا مستقر در ستاد انتخابات کشور، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات مجلس خبرگان و پارلمان از حوزه انتخابیه تهران اعلام کاندیداتوری کرد.

بر اساس این گزارش سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در جمع خبرنگاران گفت: حضور چهره‌های شاخص جریان اصولگرایی همچون آقای قالیباف در عرصه انتخابات به نفع این جریان است.

حجت الاسلام مصباحی مقدم در ادامه با بیان دلایل حضور خود در عرصه انتخابات، بیان داشت: بنده امروز با اصرار آیت الله موحدی کرمانی پا به عرصه انتخابات گذاشتم.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز، اضافه کرد: بنده پس از اینکه آیت الله موحدی کرمانی اصرار کردم که وارد عرصه انتخابات بشوم از ایشان خواستم که برای این حضور استخاره بگیرند که ایشان نیز پس از استخاره فرمودند این امر «خوب» است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: البته مجددا پس از ساعاتی با ایشان تماس گرفتم که بنده را معاف بدارد اما ایشان گفتند که شما حتما در انتخابات ثبت نام کنید و اگر خواستید بعدا می‌توانید انصراف دهید. به هر حال بنده بر اساس تکلیفی که ایشان گفتند به عرصه آمدم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال ائتلاف با جریان پایداری، بیان داشت: احتمال اینکه به ائتلاف برسند بسیار افزایش پیدا کرده است و در صورتی که جریان انقلابی فقط یک لیست بدهند، بهتر است و هر مقدار که لیست ها افزایش پیدا کند، موجب می شود که آرا تقسیم شود.

وی در واکنش به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا قالیباف رییس بعدی مجلس می‌شود، اظهار داشت: نمی توانم از الان پیش بینی کنم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره ترکیب مجلس بعدی گفت: با توجه به اوضاع و احوال سیاسی کشور احتمال اینکه جریان انقلابی و اصولگرا بیشترین تعداد را در مجلس داشته باشند، وجود دارد./856/

ارسال نظرات