۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۲۹۷۰۴
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی کتاب «تحدی قرآن از نگاهی دیگر» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «تحدی قرآن از نگاهی دیگر» منتشر شد
نسخه الکترونیکی کتاب «تحدی قرآن از نگاهی دیگر» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «تحدی قرآن از نگاهی دیگر» اظهار داشت: فرمان تدبّر در قرآن برای همه زمان ها و مکان ها جاری است. باید بر بی‌کرانگی و دریای عمیق آن غور کرد و گوهر های درخشان آن را فرا دید مخاطبان قرار داد.

وی گفت: نشر هاجر افتخار دارد در راستای نهادینه سازی فرهنگ قرآنی پیشگام بوده و این بار نیز درصدد عطرافشانی معارف قرآنی، به فضای جامعه اسلامی است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: این انتشارات، پیام امام راحل را چراغ راه خودساخته است. آنجا که حضرت امام از اینکه تمام عمر خود را درراه قرآن صرف نکرده، تأسف می خورد و به حوزه ها و دانشگاه ها سفارش می کند که قرآن و ابعاد گوناگون آن را در همه ی رشته ها، مقصد اَعلی قرار دهند تا مبادا در آخر عمر بر ایام جوانی تأسف بخورند.

وی افزود: در راستای تحقق این مهم، ناشر با مدیریت راهبردی و آراسته سازی آثار خواهران قرآن پژوه، سعی دارد تا این نگاشته ها را به سامان رسانیده و به‌تدریج تحفه قرآن جویان نماید.

پهلوانی اظهار داشت: بی تردید در این راه، توشه ای ثمین تر از توفیق الهی، توجه اهل‌بیت(ع) و دعای خیر همراهان، راهگشای امور نخواهد بود.

وی به معرفی کتاب «تحدی قرآن از نگاهی دیگر» پرداخت و اظهار داشت: این اثر به همت فرخنده سادات صالحی تألیف شده که در معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران تهیه و در مرکز نشر هاجر منتشر شده است.

وی گفت: کتاب «تحدی قرآن از نگاهی دیگر» با 144 صفحه در سال 1395 منتشر شده و اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این اثر را به صورت کتاب الکترونیکی منتشر شده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: این اثر در کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS قابل دسترسی است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانند به نشانی www.pajoohaan.ir مراجعه کنند و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات