۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۶۲۹۷۷۸
حجت الاسلام آزادی‌خواه:

اجرای نادرست سهمیه‌بندی بنزین برای کشور هزینه ایجاد کرد

اجرای نادرست سهمیه‌بندی بنزین برای کشور هزینه ایجاد کرد
عضو فراکسیون روحانیت پارلمان از نحوه توزیع یارانه بنزین از سوی دولت به شدت انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه ۱۷ آذرماه سال ۹۸ در صحن علنی پارلمان و در تذکری خطاب به رییس دولت دوازدهم گفت: آقای روحانی شما به عنوان رییس‌جمهور مسؤولیت اصلی سهمیه‌بندی بنزین را بر عهده دارید.

وی ادامه داد: کافی بود دولت یکماه برای افزایش قیمت بنزین صبر می‌کرد تا از طریق وکلای ملت و آن هم در ذیل بودجه سنواتی این موضوع به نتیجه می‌رسید.

این عضو فراکسیون روحانیت تصریح کرد: تصمیم عجولانه دولت برای نظام هزینه ایجاد کرد. باید دستان رهبر انقلاب را ببوسیم که با حمایت خود از نظرات کارشناسی و همچنین تعیین مرز میان حق و باطل و همچنین؛ اعتراض و اغتشاش، کمک حال حاکمیت شدند.

حجت الاسلام آزادی خواه تأکید کرد: عده‌ای عنوان می‌کنند چرا رهبر انقلاب نسبت به این مسئله اعتراض نمی‌کند که در پاسخ باید بیان کرد که ما در کشور جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم؛ ملت رأی خود را به فرد دیگری داده اند، چرا باید همه بار را به دوش رهبر انقلاب بگذاریم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از نحوه توزیع یارانه بنزین، بیان داشت: این که دولت می‌گوید به ۶۰ میلیون نفر یارانه بنزین داده شده، امری غلط است و احتمالا به دولت آمار غلط ارائه شده است.

حجت الاسلام آزادی‌خواه در پایان به مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت. /۸۵۶/
ارسال نظرات