۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۲۹۷۸۸

۴۵۰ نفر از زندانیان کرمانشاه توسط خادمیاران سلامت رضوی ویزیت رایگان شدند

۴۵۰ نفر از زندانیان کرمانشاه توسط خادمیاران سلامت رضوی ویزیت رایگان شدند
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: ۴۵۰ نفر از زندانیان کرمانشاه توسط خادمیاران سلامت رضوی رایگان ویزیت درمانی شدند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سید محمدجعفر امامیان اظهار داشت: نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه به منظور خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان طرح «دستان مهربانی» را به منظور ویزیت رایگان محرومان در مناطق کم برخوردار حاشیه شهر آغاز کرده است.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: در این طرح پزشکان خادمیار با حضور در مساجد و حسینیه‌های مناطق مورد هدف به ویزیت رایگان بیماران می‌پردازند.

امامیان افزود: در این دوره از اجرای این طرح، تعدادی از خادمیاران سلامت با حضور در زندان‌های استان کرمانشاه تعداد 450 نفر از بیماران زندانی ویزیت و تحت درمان قرار دادند.

مسئول نمایندگی آستان قدس در استان کرمانشاه عنوان کرد: پزشکان و خادمیاران رضوی کانون سلامت طی اردوی جهادی دستهای مهربانی پنجشنبه 14 آذر ماه همزمان با سالروز ولات امام حسن عسکری(ع) به انجمن حمایت از زندایان کرمانشاه رفته و به خانواده زندانیان ارائه خدمت کردند.

امامیان با بیان اینکه در این اردو خادمیاران و پزشکان کانون سلامت به بیش از 450 نفر خدمات پزشکی ، پرستاری و داروئی رایگان ارائه کردند بیان کرد: این خدمات با حضور سه پزشک متخصص اعم از زنان، کودک و داخلی ، سه پزشک عمومی، 15 پرستار و خادمیار عرصه سلامت ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه خادمیاران سلامت با هدف کمک به بهبود و ارتقاء وضعیت سلامت جامعه، ارائه خدمات درمانی و تلاش در جهت کاهش مشکلات نیارمندان اعزام می‌شوند، عنوان کرد: محرومیت‌‌زدایی در حوزه سلامت یکی از مهم‌ترین اهداف دفاتر آستان قدس است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات