۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۶۲۹۸۱۸
آیت الله کعبی:

اتهامات مطرح شده علیه شیخ معتوق کذب است

اتهامات مطرح شده علیه شیخ معتوق کذب است
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حکم صادر شده از سوی دادگاهی علیه شیخ معتوق را محکوم کردند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و مدرس حوزه های علمیه در قم طی پیامی حکم صادر شده علیه حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین معتوق دبیرکل جریان همبستگی اسلامی ملی کویت را محکوم کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحيم

قال الله تعالی: "يرفع الله الذين امنوا منكم و الذین اوتوا العلم درجات". سورة المجادلة الاية (11)

با کمال تاسف حکم صادره شده از سوی دادگاهی در کویت علیه عالم فاضل آیت الله شیخ حسین معتوق «دامت توفيقاته» دریافت کردیم. اتهامات مطرح شده علیه این عالم هیچ گونه اساس و بنیانی ندارد و سراسر کذب است. ما این اقدام را به شدت محکوم می کنیم و حکم دادگاه کویت را ساختگی و سیاسی می دانیم. علما، حوزه های علمیه و شیعان کویت باید این اقدام دادگاه را که خلاف عدالت و انصاف در حق این شیخ جلیل است، محکوم کنند.

او الگوی اسلامی – ملی است که زندگی خود را در خدمت اسلام، مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و مسائل امت اسلامی وقف کرده است و از مصالح آن ها در خلال تدریس، تحقیق، سخنرانی و فعالیت های تربیتی، اجتماعی، فرهنگی حمایت می کند. این اقدام دادگاه کویت موجب افزایش جایگاه آیت الله شیخ حسین معتوق در میان اهالی این کشور، امت اسلامی به ویژه جوانان و حوزه های علمیه، مراجع، علما و اساتید، فرهنگیان و همه کسانی که فضائل، ایمان، اخلاص، درجه و موقعیت ایشان را می شناسند، می شود و تاثیرش بر خلاف خواست کینه توزان و دشمنان در حوزه علم و عمل افزایش پیدا می کند. و لاحول ولاقوة الا بالله العلي العظيم.

تاریخ 10 ربیع الثانی 1441 هجری قمری

قم مقدس

عباس کعبی

گفتنی است که حجت الاسلام شیخ حسین معتوق به اتهام جاسوسی برای ایران، از سوی دادگاهی در کویت به 5 سال حبس محکوم شده است.

ارسال نظرات