۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۲۹۸۳۸
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

مسؤولان در موضع گیری و عمل، ولایت پذیری خود را اثبات کنند

مسؤولان در موضع گیری و عمل، ولایت پذیری خود را اثبات کنند
عضو شورای حوزه علمیه مازندران، ولایت را عامل عزت و اقتدار کشورمان دانست و گفت: مسؤولان باید در موضع گیری و عمل، ولایت پذیری خود را اثبات کنند.

حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به نقش بسیار مهم مقام معظم رهبری در خاموش کردن فتنه دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوادث اخیر با موضع گیری به هنگام خود کشور را از یک فتنه خطرناک رهایی دادند.

وی با بیان این که دشمن در حوادث اخیر اصل نظام و انقلاب را هدف قرار داده بود، افزود: جریان نفاق از سال ها قبل برای فتنه انگیزی در چنین موقعیت خاصی برنامه ریزی کرده بود.
 
امام جمعه نوشهر با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی با رهنمودهای بسیار اثرگذار خود در همان روز نخست حوادث آتش فتنه دشمن را خنثی کردند، بیان داشت: ایشان با جدا کردن صف مردم عادی از اغتشاش گران توطئه خطرناکی که دشمنان برای به آشوب کشیدن کشور طراحی کرده بودند خنثی کردند.
 
حجت الاسلام مشایخ با بیان این که رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در طول دهه های اخیر همواره راهگشا بوده است، خاطرنشان کرد: ایشان در حوادث مختلف با مدیریت صحیح و هوشمندانه خود، کشور را در مسیر آرامش هدایت کردند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حمایت مقام معظم رهبری از تصمیم سران سه قوه، موجب خنثی شدن فتنه دشمن در کشور شد، بیان داشت: اشراف ایشان نسبت به مسائل مختلف کشور و همچنین شاخت عمیق از توطئه دشمنان، کشور را در برابر توطئه ها و آسیب های دشمن مصون نگه می دارد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مقام معظم رهبری همواره جلوتر از مسؤولان حرکت می کنند، خاطرنشان کرد: هوشیاری، مدیریت، تدبیر و اشراف کامل ایشان در همین حوادث اخیر موجب شد کشور از یک بحران و فتنه خطرناک به سلامت عبور کند.
 
حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که اگر همه مسؤولان نیز همگام با مقام معظم رهبری حرکت می کردند امروز مشکلات کشور به حداقل ممکن می رسید، افزود: متأسفانه برخی از مسؤولان در کشور تنها شعار ولایت پذیری سر می دهند و در عمل مسیر دیگری را دنبال می کنند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان باید در موضع گیری و عمل، ولایت پذیری خود را اثبات کنند، بیان داشت: پرچم دار این انقلاب و نظام، مقام معظم رهبری هستند و مسؤولان نیز باید در مسیر ایشان گام بردارند نه این که هر گاه به بن بست رسیدند از رهبری هزینه کنند بلکه باید در همه امور خود را تابع ولایت بدانند.
 
وی با تأکید براین که مسؤولان باید همواره قدردان ولایت باشند، افزود: ولایت در کشورمان عزت و اقتدار را برای نظام اسلامی به ارمغان آورده است و اگر نعمت ولایت در این کشور نبود، ایران این گونه در دنیا مقتدرانه حضور نداست.
 
حجت الاسلام مشایخ با بیان این که در تبعیت از ولایت و رهبری شعارها را کنار بگذاریم، تصریح کرد: تا زمانی که در مسیر ولایت و رهبری گام می داریم، دشمن نمی تواند هیچ آسیبی به کشورمان بزند./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
انتظاری که از دولت اسلامی می‌رود این است که پیشتر و بیشتر از هر دولت دیگری، نظارت مردمی بر خود را محترم شمارد و در عمل نشان دهد که از امر و نهی مردم نسبت به عملکرد کارگزاران به معنای واقعی کلمه استقبال کرده و این گونه نظارت‌ها را در تصحیح امور دولت به کارمی بندد.
0
0