۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۶۲۹۸۴۹

دعوت نهادهای حوزوی از آیت الله یزدی برای حضور در انتخابات خبرگان

دعوت نهادهای حوزوی از آیت الله یزدی برای حضور در انتخابات خبرگان
جمعی از نهادهای حوزوی در نامه ای به آیت الله محمد یزدی از وی برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری دعوت کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، جمعی از نهادهای حوزوی در نامه ای به آیت الله محمد یزدی از وی برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری دعوت کردند.

متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
محضرمبارک حضرت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی (دامت برکاته)

همچنان که حضرتعالی مستحضر هستید حدود یک سال از رحلت عالِم ربانی، فقیه پارسا و پرهیزگار حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محمد مؤمن قمی (اعلی‌الله مقامه)، نماینده مردم شریف استان قم در مجلس خبرگان رهبری می‌گذرد و متأسفانه مردم شریف استان ولایتمدار قم از حضور آن شخصیت والا به عنوان نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری محروم شدند و کرسی دیار کریمه اهل بیت سلام الله علیها در این مجلس مهم و تاثیر گذار، خالی شده است.

لذا با توجه به سوابق بالای علمی حضرتعالی که بر همگان واضح و مبرهن است و هچنین از آنجا که جنابتان از آغازین روزهای نهضت اسلامی ملت شریف ایران به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (قدس‌سره‌الشریف) در کنار ایشان همواره به عنوان شخصیتی ممتاز، متعهد و مجاهد چهره ای شناخته شده می باشید و نظر به اینکه ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در وصفتان فرموده اند: «بعضی هستند که مجلس خبرگان از حضور آنها بهره‌مند می‌شود، نه آنها از حضور در مجلس خبرگان. امثال جناب آقای یزدی یا جناب آقای مصباح، کسانی هستند که وقتی در مجلس خبرگان حضور داشته باشند، مجلس وزانت بیشتری پیدا می‌کند. نبودن اینها در مجلس خبرگان، به اینها هیچ‌گونه ضرری نمیزند. بله، برای مجلس خبرگان نبودن اینها خسارت است. ۱۳۹۴/۱۲/۲۰»

لذا شخصیت‌ها و مجموعه های علمی و انقلابی حوزوی مصرانه از محضر شریفتان تقاضا دارند تا با توجه به جایگاه والای قم در ابعاد علمی، مذهبی و انقلابی و هم‌چنین جایگاه ملی و بین المللی شهر جهاد و اجتهاد، نسبت به ’’تقاضای مصرانه” مؤمنین، دوستداران انقلاب و ارادتمندانتان پاسخ مثبت داده تا علاوه بر غنای هر چه بیشتر مجلس خبرگان رهبری، مردم شریف قم با خلق حماسه‌ای دیگر، از نماینده‌ای مؤمن، شجاع و در تراز استان قم در مجلس خبرگان، بهره‌مند باشند.

امیدواریم به مدد الهی و عنایایت امام عصر عجل الله فرجه الشریف و رهبری شایسته و حکیمانه امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (ادام الله ظله‌العالی ) راه تعالی کشور و انقلاب تا ظهور ولایت عظمیٰ ( ارواحنافداه ) با صلابت و اقتدار طی گردد. ان‌شاءالله

از خداوند منان توفیقات، عزت و سلامتی حضرت مستطاب‌عالی را مسئلت می‌نمائیم

والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم
بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم
تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم
انجمن فارغ التحصیلان موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی ( ره )

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سید محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
نام نویسی نزدیک به ۱۴ هزار تشنه خدمت_______ متاسفانه انقلابیون دیروز که رژیم شاه را سرزنش میکردند که چرا شاه نمیفهمد چرا به نظر مردم توجه نمیکند چرا هزارفامیل را حاکم کرده چراآزادی بیان را محدود کرده چرامدیریت کشور را به عده ای خاص سپرده وچرا فساد برکل کشور حاکم شده وشاه طاغوت است امروز به اضعاف مضاعف همان اشتباهات را تکرار واین بار تمام این مفاسد را بنام دین وخدا انجام میدهند آمارهای اغوا کننده ای ازپیشرفت اسلام ومسلمین ارائه میکنند ولی هیچ به این اشاره نمیکنند که قبلاحداقل 80 درصد مردم به قبر و قیامت ایمان داشتند ولی امروز 80درصد جوانان بی نماز شده اند ؟ امروز هرفساد ونا کارآمدی نظام را به پای اسلام وروحانیت مینویسند اگر من پیر فرتوت 90 ساله بعنوان ادای تکلیف بازنشسته نشوم چرا 14000 نفر برای چرب وشیرین مجلس ثبت نام نکنند _______ از آزادی بیان چه بگویم که بند بند این کامنت من از خطوط قرمز نظام گذشته وایجاد این همه خط قرمز یعنی فساد سیستماتیک؟؟؟؟؟؟؟؟
1
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
حضور عالمان انقلابی و مهذب در مجلس خبرگان بر اعتبار آن و مردمی بودن نهاد تعیین کننده رهبر عالی نظام اسلامی می افزاید.
2
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
جمعی از تشکل‌های انقلابی استان قم ذیل شورای هماهنگی اصولگرایان از آیت‌الله یزدی درخواست کردند تا در انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه قم شرکت کند.
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳
افسوس که ما هنوز هم نمیخواهیم بدون فکر و ناسنجیده سخن نگوئیم.
با کدام آمار گیری میگوئیم 80 درصد از جوانان نماز نمیخوانند؟ آیا با دیدن جند نفر از جوانان که مثلا به امور عبادی خدای نا خواسته بی توجه باشند حق داریم برای اگثریت حکم بی اعتقادی صادر کنیم ؟ جوانان به اطرافیانشان نگاه میکنند .اگر افراد بزرگتر خویشانشان را اهل منطق و منصف ببینند آنان هم یاد میگیرند اما اگر ببینند که آنان هباءا منثورا حرف میزنند و قضاوت میکنند گمان میکنند که راه همانست که بزرگتر هایشان میروند . اما چرا ما آنهمه چوانان نجیب و خوب را که در ایام تظاهراتها بمیدان میآیند که هرکدامشان از صدهزار جوان آنچنانی بهترند نمیبینیم؟ اعتر اض مردم به رژیم فاسد شاه از آن جهت نبود که مثلا چرا چند اشتباه صورت گرفته است بلکه اعتراض از این جهت بود که آن رژیم رژیم شرک و مروج کفر بود . رژیمی بود که حاکمش زیر سلطه ی اجنییبود . اگر کسی یک رساله از مرجع تقلیدش داشت ناخنهایش را میکشیدند . در کجا کسی جرات میکرد لب باز کند که یک کلمه غیر از خوشایند در بار چیزی بگویداما بیچاره نشود؟ گویا ماهی تا توی آب است نمیداند که آب چیست .
1
0
یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
ای کاش علاوه بر بزرگان === طلبه های جوان و مجتهد و انقلابی معرفی و خودشان هم حمایت می کردند.
0
0