۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۶۲۹۸۵۶

ترور عکاس حشدالشعبی در اغتشاشات عراق

ترور عکاس حشدالشعبی در اغتشاشات عراق
روایت‌گری بدون واسطه در کف معرکه از ویژگی‌های بارز یگان‌های اعلام الحربی گروه‌های مقاومت است، احمد المهنه در جنگ روایت‌ها پای کار بود تا به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، روایت‌گری بدون واسطه در کف معرکه از ویژگی‌های بارز یگان‌های "اعلام الحربی" گروه های مقاومت در منطقه است. احمد المهنه در نبرد با دشمن هیچ وقت از جنگ روایت غافل نشد و دوربین را کنار نگذاشت.

تفاوتی نداشت که در نبرد با دشمن تکفیری در موصل یا شام باشد یا در فتنه امروز عراق در میدان التحریر بغداد بود. وی از آغاز حمله داعش به عراق به فعالیت رسانه‌ای در مرکز رسانه ای حشدالشعبی در جبهه‌های عراق پرداخت و تولید چندین مستند به همراه همکارانش و ثبت تصاویر بسیار از مجاهدت‌های رزمندگان حشدالشعبی، بخشی از دستاوردهای وی محسوب می‌شود.

اعتقاد به ولایت فقیه، جمهوری اسلامی ایران و دشمنی با رژیم صهیونیستی از ویژگی‌های این خبرنگار جنگ بود که پست‌های به جا مانده در صفحه شخصی‌اش گواهی بر این مدعاست.

ترور مجاهد رسانه‌ای

حضور شهید احمد المهنه بر سر مزار شهید آوینی

بسیاری از کاربران عراقی و ایرانی در فضای مجازی نیز با تغییر پروفایل و راه اندازی هشتگ #احمد_مهنه_ايقونة_التحرير از رشادت‌های وی سخن گفتند و اقدام به بازنشر تصاویر وی نمودند.

ترور مجاهد رسانه‌ای

خبرنگاران و عکاسان عراقی به احترام احمد المهنا دوست عکاس خود که توسط گروه‌های تکفیری ترور شد، دوربین‌هایشان را زمین گذاشتند./882/ت302/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سعیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴
ناراحت کننده بود، تازگی اینستاگرامش رو پیدا کرده بودیم و رویداد های عراق رو از صفحش نگاه می کردیم
0
0