۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۶۲۹۸۶۸

الحشد الشعبی عراق از هک سایت خود خبر داد

الحشد الشعبی عراق از هک سایت خود خبر داد
سازمان الحشد الشعبی عراق ساعتی پس از انتشار بیانیه‌ای منتسب به این سازمان، از هک شدن سایت اطلاع‌رسانی خود خبر داد و انتشار چنین بیانیه ای را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سازمان الحشد الشعبی عراق امروز اعلام کرد که سایت اطلاع رسانی آن «هک» شده و اطلاعیه منسوب به این گروه درباره حوادث میدان الخلانی بغداد، کذب است. 

الحشد الشعبی اعلام کرد که «هکرها، سایت را هک کرده و یک بیانیه در خصوص حوادث اخیر و تأسفبار [پُل] السنک [بغداد] منتشر کرده‌اند که نادرست است».

برخی سایت‌های خبری در عراق از انتشار بیانیه‌ای منتسب به الحشد الشعبی خبر دادند که در آن، حوادث اخیر در میدان الخلانی و پل السنک بغداد «کشتار السنک والخلانی» نامیده شده و آمده بود که الحشد الشعبی در حوادث جمعه شب در الخلانی و السنک دخالت کرده‌اند.

در پی حادثه میدان الخلانی و پل السنک که گفته می‌شود بیش از سی نفر در آن جان باخته‌اند، کشورهای غربی به این بهانه در امور داخلی عراق مداخله کردند.

روز شنبه و یکشنبه گذشته کشورهای فرانسه، انگلیس، آمریکا، کانادا و چند کشور دیگر، آنچه «کشتار تظاهرات‌کنندگان عراقی» نامیده شد، محکوم کردند اما فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد که در زمان حادثه، نیروهای امنیتی در محل حادثه حضور نداشته‌اند. /983/ب

منبع: فارس

ارسال نظرات