۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۲۹۸۸۹

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با معاون تهذیب حوزه های علمیه

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با معاون تهذیب حوزه های علمیه
حجت الاسلام محققی و جمعی از اعضای خبرگزاری رسا با معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا به همراه شماری از مدیران و اعضای این رسانه حوزوی با حضور در معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه با حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، راه های تعامل و همکاری خبرگزاری رسا و معاونت تهذیب حوزه های علمیه بررسی شد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی فعالیت های رسانه ای خبرگزاری رسا را ستود و گفت: مسؤولیت سنگین و حساس پیام رسانی شما در شرایط دشوار کنونی را ستایش می کنم و معتقدم شما صف جبهه حق را تشکیل داده اید و دعا می کنم در این جنگ نابرابر با سرمایه ایمان، تقوا و جهاد بتوانید نقشه های دشمن را خنثی کنید.

وی در ادامه گزارش کاملی از فعالیت ها و اقدامات معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه ارائه کرد و از آمادگی این معاونت برای همکاری با خبرگزاری رسا خبر داد.

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با معاون تهذیب حوزه های علمیه

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ملکی را از جمله شخصیت های انقلابی و با مواضع روشن و صریح در برابر جریان های انحرافی و اصحاب فتنه توصیف و از خدمات و اقدامات ارزنده وی در معاونت تهذیب حوزه های علمیه تقدیر کرد.

حجت الاسلام محققی راه اندازی شورای تهذیب در مدارس علمیه، توجه به مباحث قرآن و حدیث، اهتمام به امر مشاوره خانوادگی، ساماندهی دروس اخلاق، تقویت و گسترش طرح میثاق طلبگی و توجه به گنجانده شدن مباحث اخلاقی، اعتقادی و تربیتی در دروس طلاب را از مهم ترین اقدامات حجت الاسلام والمسلمین ملکی در معاونت تهذیب حوزه های علمیه برشمرد.

گفتنی است، اخبار تکمیلی دیدار مسؤولان خبرگزاری رسا با حجت الاسلام والمسلمین ملکی متعاقبا منتشر می شود. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات