۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۶۲۹۹۶۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

امر به معروف و نهی از منکر یک نظارت ملی است

امر به معروف و نهی از منکر یک نظارت ملی است
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: این مهم یک نظارت ملی است و باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهری، نماینده ولی فقیه در لرستان، شب گذشته در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که در دفتر امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد، گفت: همه ما در زمینه امر به معروف و نهی از منکر مسؤول هستیم و باید به وظیفه خویش عمل کنیم.

وی از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان اقدام ملی و همگانی یاد کرد و اظهار داشت: ترویج این مهم راه مقابله با زشتی ها و رواج خوبی ها است.

امام جمعه خرم آباد عنوان داشت: تقویت فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر لازمه حفظ و ارتقای سلامت روحی و اجتماعی جامعه و مقابله با ضدارزش ها است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مسلمان واقعی اقدام به امر به معروف نهی از منکر می‌کند چراکه مربوط به اقشار جامعه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک نظارت ملی است، گفت: توجه به نهادینه سازی و تقویت فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضرورتی انکارناپذیر بوده و تقویت این مهم اثرات مؤثری در جامعه بر جای می گذارد.

وی با اشاره به فعالیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر در تمام شهرهای استان لرستان و با حضور امامان جمعه هر شهرستان اذعان داشت: فعالیت این ستادها در جامعه نقش آفرین است.

گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، طی حکمی از سوی آیت الله کاظم صدیقی، رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به عنوان رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان منصوب شد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات