۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۶۲۹۹۶۱
قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر:

عزم جهادی لازمه تقویت فرهنگ امر به معروف است

عزم جهادی لازمه تقویت فرهنگ امر به معروف است
حجت الاسلام میرزایی تقویت فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را نیاز جامعه امروز خواند و گفت: در این راستا باید عزم جهادی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام روح الله میرزایی، قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، شب گذشته در مراسم ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان در دفتر امام جمعه خرم‌آباد، گفت: تقویت و احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر نیاز جامعه امروز است.

وی با تأکید بر اینکه در زمینه های مختلف به ویژه مقابله با فساد باید ایستادگی کرد، اظهار داشت: امروز همه ما باید در برابر برخی مسؤولان و مفاسد اجتماعی بایستیم و از فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر غافل نشویم.

حجت الاسلام میرزایی مفاسد اجتماعی و اقتصادی را مانع رشد و پیشرفت کشور خواند و عنوان کرد: باید جلوی این موانع ایستادگی و برخورد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه آنگونه که انتظار می رود امر به معروف و نهی از منکر در کشور انجام نمی شود، گفت: با آسیب شناسی باید جلوی این موانع گرفته شود و ستاد امر به معروف به سمت نیازها هدایت شود.

قائم مقام دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور امر به معروف و نهی از منکر را موجب آگاه سازی مردم خواند و اذعان داشت: باید از ظرفیت رسانه ها، فضای مجازی و نهادهای فرهنگی در راستای احیای این مهم گام برداشت.

وی گفت: در سایه عزم جهادی و بهره مندی از فرصت ها و ظرفیت های ملی و رسانه ای می تواند اقدامات مؤثری در نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر انجام داد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات