۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۶۲۹۹۸۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

اعزام هزاران مبلغ به مناطق مختلف لرستان در طول سال

اعزام هزاران مبلغ به مناطق مختلف لرستان در طول سال
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه در طول سال هزاران مبلغ به مناطق استان اعزام می‌شوند، گفت: هم اکنون ۳۵۰ مبلغ در مناطق محروم فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی در همه شهرستان های لرستان در حال انجام وظیفه و فعالیت است.

وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی لرستان در حوزه های مختلف فرهنگی، مذهبی، دینی و اوقات فراغت اقدامات چشمگیری بین مردم انجام می دهد.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه نزدیک ترین سازمان به ولی فقیه، تبلیغات اسلامی است و این دو همواره در کنار هم بوده و از هم جدایی ندارند، ادامه داد: حوزه دین از شئونات ولایت است و در استان ها نیز با حمایت و راهبردهای نماینده ولی فقیه فعالیت و اقدامات خود را انجام می دهد.

وی با اشاره به اعزام مبلغ در طول سال به مناطق مختلف خاطرنشان کرد: اساسی ترین کار این نهاد اعزام مبلغ بوده و در طول سال هزاران مبلغ برای امر تبلیغ به نقاط مختلف و محروم لرستان اعزام می شوند.

فعالیت 350 مبلغ در مناطق محروم لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان به مردمی بودن تبلیغات اسلامی اشاره و عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد مردمی است و مردمی خواهد ماند.

وی به فعالیت ۳۵۰ خانه عالم در استان لرستان اشاره کرد و اظهار داشت: ۱۴۵ روحانی مستقر در روستاها و مناطق محروم استان فعالیت دارند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات