۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۶۲۹۹۸۸
مسؤول مرکز مشاوره و مهارت آموزی حوزه علمیه خراسان خبر داد؛

فراخوان جذب استاد مشاور و همیار حوزوی و دانشگاهی

فراخوان جذب استاد مشاور و همیار حوزوی و دانشگاهی
عاملی از طرح جذب استاد مشاور و همیار حوزوی و دانشگاهی با توجه به استقبال خانواده های طلاب و عموم مردم از برنامه های مرکز مشاوره و مهارت آموزی حوزه علمیه خراسان خبر داد.

سید حامد عاملی، مسؤول مرکز مشاوره و مهارت آموزی حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از طرح جذب مشاور و همیار این مرکز برای همکاری در زمینه های مختلف خبر داد.

وی با قرائت آیات 38 سوره شوری و 159 سوره آل عمران از اهمیت مشاوره و مشورت سخن گفت و در ادامه به کلام مقام معظم رهبری در باب لزوم توجه مردم به مسئله روان شناسی و مراجعه به آن جهت حل مشکلات و معضلات مختلف زندگی از آن طریق، اشاره کرد.

16 عنوان برای همکاری با مرکز مشاوره و مهارت آموزی حوزه علمیه خراسان

عاملی گفت: با توجه به استقبال خانواده های طلاب و عموم مردم از برنامه های مرکز مشاوره و مهارت آموزی حوزه علمیه خراسان از علاقه مندان به همکاری دعوت می کنیم در 16 عنوان کاری این مرکز که 9 مورد آن مدرک دانشگاهی و 7 مورد حوزوی نیاز دارد شرکت کنند.

وی افزود: همیاری در زمینه  اعتقادی(رشته کلام وادیان و فرق)، خانواده، کودک  و نوجوان، شغلی، تحصیلی، مددکاری و حقوقی(رشته فقه قضائی) با مدرک حوزوی در 4 مورد اتمام سطح دو و سه مورد اتمام سطح سه نیاز است.

عاملی ادامه داد: در بخش های پزشکی(پزشک عمومی، مامائی و تنظیم خانواده) تخصص اعصاب و روان، روانشناسی(گرایش بالینی، عمومی) مشاوره های شغلی، تحصیلی، خانواده، کودک و نوجوان، مددکاری و حقوقی نیز مدرک دانشگاهی در سطوح دکترا، کارشناسی و ارشد لازم است.

فرایند جذب و بکارگیری متقاضیان

مسؤول مرکز مشاوره و مهارت آموزی حوزه علمیه خراسان در توضیح فرآیند جذب و بکارگیری متقاضیان همکاری با این مرکز گفت: متقاضیان گرامی، رزومه خود را (که طبق نمونه فرم الصاقی در پایان دفترچه شماره یک تکمیل شده است ( به آدرس مربوط به پیام رسان ایتا ارسال کنند.

وی افزود: پس از بررسی رزومه دریافتی متقاضیان، در صورت مثبت بودن نتیجه بررسی، افراد دعوت به مصاحبه می شوند که در آنجا از موضوعات تخصصی آن رشته کاری پرسش خواهد شد. افرادی که تقاضای "همیار" شدن داشته باشند از تجربیات کاری آنها مصاحبه گرفته می شود به عنوان مثال کسی که متقاضی احراز شغل " مشاور خانواده " است و مدرک دانشگاهی مربوطه را دارد از رشته تخصصی وی نیز سوال خواهد شد اما کسی که متقاضی شغل "همیار خانواده " است و مدرک حوزوی دارد از تجربیات وی در زمینه خانواده مصاحبه صورت می گیرد.

وی ادامه داد: در صورت قبولی در مصاحبه، افراد بسته آموزشی تکمیلی هر شغل را باید بگذرانند و پس از تکمیل دوره کارورزی با آنها قرارداد کاری تنظیم می شود.

عاملی مناطق مورد نیاز برای استخدام در عناوین فوق را تمامی شهرهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی که دارای مدارس علمیه هستند اعلام کرد.

وی در پایان ضمن اعلام آدرس مشهد، چهار راه راه آهن نبش آیت الله عبادی 55 مرکز مشاوره و مهارت آموزی حوزه علمیه خراسان، جهت کسب اطلاعات بیشتر کانال اطلاع رسانی @jobreg98  در پیام رسان ایتا را در خصوص طرح جذب مشاور معرفی کرد و به دفترچه مشاغل بارگذاری شده در آن ارجاع داد و پایان آذرماه سال جاری را نهایت زمان ثبت نام در این طرح بیان کرد./933/ت302/ب1

جواد رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
جعفری
Iran, Islamic Republic of
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
این مرکز چکار می کنه تو مشهد؟
1
0
ناشناس
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
ارتباط بگیرید ازشون بپرسید