۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۳۰۰۰۶
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

فعالیت ۸۴ مبلغ طرح هجرت در روستا‌های لرستان

فعالیت ۸۴ مبلغ طرح هجرت در روستا‌های لرستان
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان گفت: ۸۴ مبلغ طرح هجرت در مناطق روستایی فعالیت تبلیغی مستمر دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، ظهر امروز در دیدار مبلغان طرح هجرت شهرستان خرم آباد با نماینده ولی فقیه در لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: حضور مبلغان در مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم امری مهم برای مقابله با آسیب های اجتماعی است.

وی با اشاره به فعالیت 84 مبلغ طرح هجرت در مناطق مختلف لرستان افزود: این تعداد مبلغ در مناطق روستایی حضوری فعال و دائم دارند.

حجت الاسلام ولی پور از مبلغان طرح هجرت به عنوان سفیران هدایت دینی و فرهنگی یاد کرد و اظهار داشت: این مبلغان در کنار فعالیت تبلیغی همواره در ارائه مشاوره های دینی، خانوادگی نقش آفرینی می کنند.

وی در ادامه اقامه نماز، آموزش قرآن و احادیث و برگزاری گفتمان های دینی را از دیگر محورهای فعالیت مبلغان عنوان کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان حضور مبلغان در تحکیم بخشی باورهای دینی نسل جوان و نوجوان، تبیین و ترویج آموزه های دینی، مقابله با آسیب های اجتماعی، جلوگیری از رواج این آسیب ها و تحکیم بنیان خانواده ها ضروری است.

حجت الاسلام ولی پور خاطرنشان کرد: افزون بر فعالیت مبلغان طرح هجرت، دیگر مبلغان حوزه علمیه در قالب طرح های تبلیغی مختلف در جمع مردم فعالیت تبلیغی دارند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات