۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۳۰۰۱۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مجهز بودن به سلاح علم و دانش و صبر لازمه موفقیت مبلغان است

مجهز بودن به سلاح علم و دانش و صبر لازمه موفقیت مبلغان است
نماینده ولی فقیه در لرستان به نقش مبلغان در بصیرت بخشی در جامعه اشاره کرد و گفت: برای موفقیت در انجام این رسالت خطیر باید به سلاح علم و دانش مجهز بود و صبر پیشه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در دیدار با مبلغان هجرت که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: مبلغان در عرصه تبلیغ  و روشنگری در جامعه رسالتی خطیر بر دوش دارند.

وی افزود: مبلغان باید به سلاح علم و دانش مجهز باشند و با تکیه بر تعالیم دینی و معارف الهی در عرصه بصیرت بخشی و روشنگری بین مردم نقش آفرینی کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان داشتن اخلاق و اخلاص عمل را از دیگر عوامل موفقیت مبلغان عنوان کرد و گفت: مبلغان باید با تکیه بر صبر و بردباری بین آحاد مردم به ویژه نسل جوان به رسالت تبلیغی خویش عمل کنند.

وی در ادامه از مبلغان به عنوان سفیران تبلیغ یاد کرد و عنوان داشت: تقویت ایمان و باور دینی نسل جوان، ترویج استکبار ستیزی، ترویج و تقویت برنامه های قرآنی، ارائه مشاوره های دینی فرهنگی و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه از رسالت های مهم مبلغان در عرصه تبلیغ است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی فعالیت مبلغان را خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان خواند و بیان کرد: در راستای نهادینه سازی ارزش های دینی و آگاهی بخشی بین مردم به ویژه نسل جوان این توطئه ها خنثی می شود.

امام جمعه خرم آباد به اهمیت و ارزش فعالیت تبلیغی اشاره و خاطرنشان کرد: مبلغان باید از فرصت ها استفاده کنند و قدر جایگاه خویش را بدانند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات