۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۶۳۰۰۳۰
فرمانده سپاه عاشورا:

رسانه ملی نخستین خاکریز مقابل امپراتوری رسانه ای غرب است

رسانه ملی نخستین خاکریز مقابل امپراتوری رسانه ای غرب است
فرمانده سپاه عاشورا صدا و سیما را نخستین سنگر خاکریز در مقابل امپراتوری رسانه ای غرب خواند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار عابدین خرم در همایش گرامیداشت روز قشر بسیج صدا و سیما در مسجد بلال مرکز آذربایجان شرقی اظهار داشت: امروز لایه به لایه رسانه ملی در حال جنگ رسانه‌ای از نوع فکر و هنر و مقابله با باورها و ارزش‌های غربی است.

وی خاطرنشان کرد: رسانه ملی بعد از انقلاب تبدیل به یک مجموعه اثرگذار در ارتقای استقلال فرهنگی و هویت انقلاب اسلامی شده است.

فرمانده سپاه عاشورا پیام نظام جمهوری اسلامی را پیام بیدارکردن فطرت‌های اسلامی، درک حقایق بشری، انسانیت و وجدان های بیدار دانست که توسط هنرمندان صداوسیما و لنز دوربین‌های آن‌ها این پیامها، شعارها و ارزشها انتقال داده می‌شود.

وی با اشاره به توفیقات صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: در این مرکز یک فکر انقلابی و جهادی وجود دارد که توانسته در سطح کشور هنرمندانه، هوشمندانه، خلاقانه و با تلاش وافر و شبانه روزی در ابعاد مختلف، شبکه سهند را به جایگاه واقعی خود برساند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی هم مهمترین نیاز امروز کشوررا راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و عدم وابستگی به خارج و در ادامه آن راه اندازی اینترنت ایرانی دانست.

مرتضی صفری خاطرنشان کرد: ما امروز با یک جنگ به اصطلاح هیبریدی دشمن که شامل جنگ اقتصادی، عملیات روانی و اقدامات رسانه‌ای بر علیه نظام و انقلاب است، رو به رو هستیم.

وی افزود: از جمله تاکتیک‌های جدید دشمن در عملیات روانی، راهبری در فضای مجازی، نامشخص بودن تاکتیکها، جذابیت نمایش محافل سیاسی دشمن و رسانه‌های وابسته، ترکیب خواسته‌های واقعی و کاذب، نمایش خشونت و تخریب اموال عمومی، انتشار و استفاده از اخبار جعلی برای تحریک مردم، پخش زنده تحرکات و استفاده از تحلیل‌های کارشناسان استودیویی و اسکایپی است.

وی همچنین بسیج صدا و سیما را قرارگاهی مطمئن برای تربیت نیروی حرفه‌ای برای رسانه‌ها و ارتقای سواد رسانه‌ای در جامعه عنوان کرد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات