۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۶۳۰۰۴۰

فرمانده سپاه کردستان از «ماموستا شیرزادی» عیادت کرد

فرمانده سپاه کردستان از «ماموستا شیرزادی» عیادت کرد
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از ماموستا مصطفی شیرزادی امام جمعه مریوان عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در سفر یک روزه خود به این شهرستان از ماموستا مصطفی شیرزادی امام جمعه و تعدادی از مجروحان مردمی حوادث اخیر در مریوان عیادت کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های همیشگی‌ ماموستایان دینی از جمله ماموستا شیرزادی در روشنگری، بصیرت‌افزایی، رفع شبهات در جامعه و دفاع از اسلام و نظام اظهار داشت: امیدوارم هرچه زودتر حالتان بهبود یابد.

وی با بیان اینکه مواضع و روشنگری علمای دینی در طول تاریخ، بسیاری از دسیسه‌های دشمنان دین و نظام را خنثی کرده است، افزود: روحانیون و ماموستایان دینی نقش خطیری برعهده داشته و امیدواریم خداوند کمکشان کند.

سردار حسینی، کردستان را مظهر و دیار وحدت تسنن و تشیع ایران اسلامی و وحدت را مایه مباهات و عزت جامعه اسلامی دانست و بر حفظ این گوهر گرانبها برای شکست دادن نقشه‌های شوم دشمنان در مناطق مرزی همچون استان کردستان تاکید کرد.

ماموستا مصطفی شیرزادی، امام جمعه مریوان نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی و قدردانی از حضور فرمانده سپاه کردستان اظهار داشت: جا دارد از همه زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان امنیت و آسایش مردم تشکر کنیم.

امام جمعه مریوان گفت: سبزپوشان سپاه مایه مباهات و ارزشمندی نظام اسلامی و حافظ امنیت و آسایش جامعه هستند و «انسجام، آمادگی و هماهنگی» نیروهای مسلح کشور مایه یأس و ناامیدی دشمن شده است.

وی از همه مسئولان ارشد استان و شهرستان، اقشار مختلف مردم و همه کسانی‌که که در طول این مدت بیماری به‌‌صورت حضوری و تلفنی جویای حال وی شدند، قدردانی کرد.

ماموستا شیرزادی عالم برجسته و محبوب اهل‌سنت مهرماه امسال پس از افتادن در خانه باغ و آسیب دیدن لگن و شکستگی پا در بیمارستان فجر مریوان بستری و مورد عمل جراحی قرار گرفت و پس از انجام روند درمانی از بیمارستان ترخیص و اکنون حال عمومی وی خوب است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات