۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۳۰۰۴۲

همایش علمی پژوهشی فرصت‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

همایش علمی پژوهشی فرصت‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
معاون فرهنگی و هنری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نخستین همایش علمی پژوهشی فرصت‌ها و قوت‌ها در استان با تاکید بر ظرفیت‌های سپاه فتح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، وحید مثنوی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده و در راستای دغدغه‌های سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح، نخستین همایش علمی-پژوهشی فرصت‌ها و قوت‌ها در استان با تاکید بر ظرفیت‌های سپاه فتح برگزار می‌شود.

وی مهلت ارسال مقاله را 30 بهمن ماه 98 عنوان کرد و افزود: نشست‌های تخصصی، برگزاری نمایشگاه تخصصی موضوعی و ارائه مقالات علمی و پژوهشی از جمله رویکردهای این همایش است.

مثنوی ابراز کرد: سبک زندگی، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، عزت ملی و روابط خارجی و مرز بندی با دشمن، علم و دانش و استقلال و آزادی در گام دوم انقلاب اسلامی از جمله محورهای این همایش است.

وی عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون چندین همایش علمی و پژوهشی و کارگاه آموزشی در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار شده است و چند همایش و کارگاه دیگر نیز تا پایان سال برگزار می‌شود.

مثنوی از برگزاری جشنواره سرود استانی خبر داد و گفت: بنا داریم در دهه فجر این برنامه را برگزار کنیم و پیش‌بینی ما این است که حداقل 20 تا 30 گروه سرود فعال از سراسر استان در این جشنواره شرکت کنند.

معاون فرهنگی و هنری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: نخستین بار است که این جشنواره با همکاری برخی دیگر از دستگاه‌ها برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این جشنواره این است که شاهد رویش‌های گروه‌های هنری باشیم.

مثنوی بیان کرد: امسال علاوه بر کارهایی که رنگ و بوی هنری دارد یک سری تولیدات هنری نیز داریم و توانسته‌ایم با راه‌اندازی مرکز آفرینش‌های هنری بسیج ظرفیت‌های هنری را بهتر و شایسته‌تر در برنامه‌های خودب بگنجانیم.

وی ادامه داد: یک سری برنامه‌های معطوف به گام دوم انقلاب اسلامی با رویکرد آموزش و توانمندسازی راویانی است که در این عرصه فعالیت کرده و اثرگذار هستند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات