۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۶۳۰۰۵۸
استاد حوزه علمیه مازندران:

داوطلبی که توان مدیریت ندارد از عرصه انتخابات مجلس کنار برود

داوطلبی که توان مدیریت ندارد از عرصه انتخابات مجلس کنار برود
حجت الاسلام محمدی گفت: هر کسی بر نفس خودش بصیر و آگاه است و توان خود را می‌داند و اگر داوطلبی ضعفی در خود می‌بیند نباید در عرصه انتخابات مجلس ورود پیدا کند.
حجت الاسلام سید مصطفی محمدی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، ولایت مداری ملت ایران را رمز پیروزی‌های چهار دهه اخیر دانست و با بیان این که ملت بزرگ ایران بصیرت خود را در تبعیت از ولایت همواره نشان دادند، افزود: در همین حوادث اخیر کشور بار دیگر ولایت مداری این مردم به رخ جهانیان کشیده شد.
 
حجت الاسلام محمدی با تأکید بر این که بصیرت داشتن تنها برای مردم نیست بلکه مسؤولان باید بیشتر نسبت به این مسأله توجه کنند، گفت: داوطلبی که برای ورود به انتخابات مجلس اعلام آمادگی می‌کند ابتدا باید از بصیرت لازم برخوردار باشد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که چه لزومی دارد در یک شهرستان چند ده نفر تنها برای یک کرسی نمایندگی مجلس ثبت نام کنند، افزود: هرفردی خودش را خوب می‌شناسد و در قرآن آمده است «بَلِ الْإِنسَانُ عَلَى نَفْسِهِ بَصِیرَه» هر کسی بر نفس خودش بصیر و آگاه است و توان خود را می‌داند اگر ضعفی در خود می‌بیند نباید در این عرصه ورود پیدا کند و این خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی است و انسان اگر ولایتمدار است باید به این خواست رهبری لبیک بگوید.
 
وی، دشمن شناسی را یکی دیگر از دلایل با بصیرتی ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: در همین حوادث اخیر که سلطنت طلبان، باقی مانده رژیم منحوس پهلوی، منافقین جنایتکار، سعودی وهابی به همراه سه مثبت شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس و براندازان داخلی برای براندازی متحد شدند ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان با شناخت توطئه دشمن، به صحنه آمدند و بساط فتنه را در کشور جمع کردند.
 
حجت الاسلام محمدی با بیان این که ملت بزرگ ایران با همراهی نیرو‌های نظامی و امنیتی ظرف ۴۸ ساعت نسخه این آشوب را در هم پیچیدند، ادامه داد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته از سوی مراجع ذی ربط حجم تخریب این آشوب به اندازه فتنه سال ۸۸ بود و به این مدان معنا است که دشمن برای به آشوب کشاندن کشور برنامه ریزی دقیق و آموزش دیده بودند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت بزرگ ایران نشان دادند اجازه موج سواری به ضد انقلاب و اغتشاش گر را در این کشور نخواهند داد، افزود: این ملت نظام، انقلاب و کشور خود را دوست دارند و همواره تابع محض ولایت و رهبری هستند.
 
وی با بیان این که مسؤولان ما نیز باید در بصیرت و دشمن شناسی از مردم الگو گیرند، گفت: مسؤولان کشور نباید در شرایطی که می‌دانند دشمن به دنبال آشوب و فتنه در داخل است نباید با برنامه‌های بدون تدبیر اجازه بدهند نقشه دشمن در کشور پیاده شود.
 
حجت الاسلام محمدی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در تشخیص تکلیف خود از بصیرت بالایی برخوردار هستند، افزود: این ملت با حضور حماسی خود در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف انقلاب به دشمنان نشان دادند که پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که مردم با انتخاب آگاهانه و همراه با بصیرت خود یک دولت و مجلس انقلابی و جهادی را برای کشور به ارمغان آوردند، گفت: بسیاری از مشکلاتی که امروز با آن درگیر هستیم به دلیل انتخاب‌های نادرست است که باید اصلاح شود./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات