۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۶۳۰۰۹۷
استاد حوزه علمیه مازندران:

مسؤولان در هر سطحی باید مطیع رهبری انقلاب باشند

مسؤولان در هر سطحی باید مطیع رهبری انقلاب باشند
حجت الاسلام بابائیان، پیشرفت امروز کشور را مرهون تدابیر رهبری دانست و گفت: مسؤولان در هر سطحی از نظام اسلامی باید مطیع رهبری انقلاب باشند.
حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به این که انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر تهدید‌ها و حوادث بسیاری را تجربه کرده است، گفت: اما همه این حوادث و فتنه ها، انقلاب و نظام اسلامی را توانمندتر از گذشته کرده است.
 
وی با بیان این که هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که چهل سال تحت شدید‌ترین تحریم‌های غرب به پیشرفت و اقتدار دست یافته باشد، افزود: تنها جمهوری اسلامی ایران است که در سایه تحریم‌های ظالمانه و فلج کننده آمریکا و هم پیمانانش امروز یک کشور قدرتمند و اثرگذار در منطقه و جهان است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نتیجه جنگ و درگیری‌های داخلی را امروز به وضوح در کشور‌های منطقه می‌بینیم، گفت: اما ایران اسلامی در تجاوز هشت ساله رژیم بعث عراق که مورد حمایت غرب بود، ضمن پیروزی در جنگ، توانست در عرصه بازسازی مناطق جنگ زده نیز بسیار موفق عمل کند و کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه همه جانبه قرار دهد.
 
حجت الاسلام بابائیان با بیان این که توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی تنها به جنگ و تحریم‌های اقتصادی ختم نشده است، بیان داشت: دشمن در طول این چهل سال از عمر انقلاب با فتنه تجزیه طلبی، نفوذ عناصر لیبرال در بدنه مدیریت کشور، فتنه انگیزی، ایجاد و حمایت از گروه‌های تکفیری تروریستی همواره تلاش کرد تا زمینه براندازی انقلاب و نظام را فراهم کند که همواره با هوشیاری و بصیرت این ملت شکست خورد.
 
وی با اشاره به این که در همین سال‌های اخیر همه تلاش و فشار غرب در عرصه اقتصادی متمرکز شده است، بیان داشت: این فشار‌ها به گونه‌ای است هیچ کشوری توان تحمل و مدیریت آن را نداشته است.
 
حجت الاسلام بابائیان با بیان این که هر یک از حوادث و توطئه‌های دشمن به راحتی می‌توانست حکومتی را در جهان ساقط کند، ادامه داد: اما مدیریت، هوشمندی و تدابیر حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین بصیرت، ولایت مداری و هوشیاری ملت ایران، فتنه‌ها را مهار و تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن در طول سال‌های اخیر همواره به بهانه‌های مختلفی بستر ایجاد فتنه را در کشورمان فراهم کرد، ادامه داد: اما در همه این حوادث و فتنه‌های اخیر، رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم سبب خنثی شدن فتنه دشمن است.
 
حجت الاسلام بابائیان با بیان این که مقام معظم رهبری در طول این سال‌ها همواره در حوادث و صحنه‌های حساس انقلاب، به موقع و بهترین تصمیم را اتخاذ کردند، افزود: به طور حتم این عنایت الهی است که ایشان با رهنمود‌های اثرگذار و به موقع خود بسیاری از توطئه‌ها و فتنه‌ها را از کشور دور می‌کنند.
 
وی با تأکید بر این که همه مسؤولان در هر سطحی باید گوش به فرمان رهبری انقلاب باشند، بیان داشت: پیشرفت و توسعه کشور در ابعاد مختلف محصول تدابیر و رهنمود‌های حکیمانه و اثرگذار مقام معظم رهبری در طول این سال‌ها بوده است./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات