۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۶۳۰۱۲۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

نظام اسلامی، ولایت‌فقیه و مردم انقلابی مثلث مهار فتنه در کشور هستند

نظام اسلامی، ولایت‌فقیه و مردم انقلابی مثلث مهار فتنه در کشور هستند
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: نظام اسلامی و حاکمیت ولایت‌فقیه و مردم بصیر و انقلابی مثلث سه‌ضلعی مهار فتنه‌ها و تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها در کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست با مسؤولان فرهنگی، با اشاره به تداوم تهدیدها و تحریم‌های دشمنان علیه نظام اسلامی، بر ضرورت تبدیل این تهدیدها به فرصت برای رشد و اعتلای نظام و جامعه تأکید کرد.

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، این حرکت نوپدید و اعجاب‌برانگیز به خاطر مختصات و ویژگی‌هایی که دارد، مورد تهدید دشمنان انقلاب و نظام بوده و هست؛ ازاین‌رو باید گفت تهدیدهایی که انقلاب با آن روبرو است، درواقع همزاد انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام خادمی خاطرنشان کرد: از روز ۲۳ بهمن ۱۳۵۷ تا به امروز تقریباً هیچ سال و ماه و موقعیت زمانی نبوده که ایران انقلابی با تهدید مواجه نبوده است.

وی افزود: در حقیقت انقلاب چهل‌ساله ما با تهدیدهای چهل‌ساله دست‌وپنجه نرم کرده است، تهدیدهایی کوچک و بزرگ، مقطعی و دائمی، محدود و گسترده، خشن و نرم که همه این‌ها را انقلاب اسلامی به خود دیده است.

حجت‌الاسلام خادمی اضافه کرد: تحریم‌های ۴۰ سالهٔ اقتصادی، تسلیحاتی، تحمیل جنگ هشت‌ساله، فتنه تجزیه‌طلبی در نقاط مختلف ایران و نفوذ عناصر واداده و لیبرال در جایگاه‌های مختلف مدیریتی کلان که کشور را تا مرزهای خطر پیش برده است، ازجمله تهدیدهای پیش روی انقلاب و نظام در چهار دهه گذشته بوده است.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی خراسان شمالی، ادامه داد: فتنه سال ۸۸، فتنه تکفیری‌ها و داعش، مذاکرات هسته‌ای و برجام و فشار حداکثری ترکیبی و چندضلعی در دو سال اخیر برخی دیگر از توطئه‌های دشمنان بوده است.

وی افزود: یک حادثه از میان این حوادث و وقایع و فتنه‌ها، می‌توانست در بسیاری از کشور حکومت را ساقط کند؛ اما انقلاب اسلامی و امامان انقلابی و مردم انقلابی ایران با مهارت و هنرمندی توانستند این فتنه را خنثی کنند.

حجت‌الاسلام خادمی تصریح کرد: درواقع نظام انقلابی هم به حسب ذات انقلاب اسلامی و هم به خاطر حاکمیت ولایت‌فقیه و هم به جهت مردم بصیر و انقلابی، یک مثلث سه‌ضلعی مهار فتنه‌ها و تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها تشکیل داده‌اند که در جهان معاصر بی‌نظیراست./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات