۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۳۰۱۶۵
رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

خون پاک شهیدان اهداف آمریکا و دشمنان را ناکام کرده است

خون پاک شهیدان اهداف آمریکا و دشمنان را ناکام کرده است
رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ناکام شدن اهداف آمریکایی‌ها و دشمنان به سبب برکت خون شهداست.

به گزارش خبرگزاری رسا ، سردار علی‌اکبر احمدیان در یادواره 77 شهید شهرستان کنگان و 7 شهید خوشنام و گمنام‌ اظهار داشت: شهدای گرانقدر با دانایی و آگاهی راه سعادت را طی کرده‌اند و از جایگاه والایی نزد خدا بهره‌مندند.

وی با اعلام اینکه خانواده شهدا و شهیدان نیاز به برگزاری یادواره ندارند، افزود: برگزاری یادواره شهدا روشن ماندن چراغ هدایت شهیدیان و خانواده معظم شهدا برای خروج ما انسان‌ها از ظلمات است که باید این روشنایی با برگزاری یادواره احیاء کنیم.

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جامعه به برگزاری یادواره شهدا نیازمند است، خاطر نشان کرد: اگر یادواره شهدا برگزار می‌شود برای این است که با برگزاری این یادواره‌ها، برای پاسداشت آرمان‌هایی است که شهدا برای آن قد علم کرده و جانشان را فدا کردند.

سردار احمدیان با بیان اینکه ارزش‌های شهدا و یادواره همان آرمان‌هایی است که امام امت در سال 42 اعلام کردند افزود: امام راحل این ارزش‌ها را با وجود همه مشکلات تا پیروزی انقلاب و حیات طیبه‌شان پس از پیروزی انقلاب استوار نگاه داشته و مقام معظم رهبری در طی 30 سال گذشته در مقابله با استکبار جهانی آن را ادامه داده است.

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فشارهای مختلف داخلی و خارجی بر مقام معظم رهبری طی این 30 سال بیان کرد: این توطئه‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شود که هر روز نظام را بر سر دوراهی و دغدغه‌ها قرار می‌دهد اما با درایت و مدیریت رهبر معظم انقلاب نه تنها این توطئه‌ها خنثی شده بلکه منویات معظم‌ له سبب همراهی گسترده و بیشتر مردم شده است.

وی با اشاره به ارزش‌ها و آرمان‌های امام امت و مقام معظم رهبری گفت: غبارزدایی از چهره مخدوش اسلام طی چندین قرن‌، ارائه مفاهیم اسلام ناب محمدی به مردم و توجه به مردم، ارزش‌هایی است که امام راحل و مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند.

سردار احمدیان با اشاره به متفاوت بودن نوع نگاه به شهیدیان انقلاب اسلامی ایران با کشته شدگان جنگ در سطح دنیا ، بیان کرد: کشته شدگان جنگ در سایر کشورهای دنیا از مواهب اخروی محروم هستند و تاثیرگذاری بر نظام حاکم و مردمانشان ندارند در حالی که شهدای انقلاب اسلامی دارای زندگی ابدی بوده و برکات خون آنها جامعه ما را متنعم ساخته است.

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی دیگر از از برکت خون پاک شهدا، را تاثیرپذیری جنبش‌های آزادی بخش از یوغ استعمار دانست و تاکید کرد: این مهم نشان داده چگونه انقلاب اسلامی با خون این شهیدان در گستره منطقه ای و جهانی سبب بیداری اسلامی و همه آزادی خواهان جهان شده است.

وی، حذف نام شهیدان و واژه شهادت در جامعه را از اهداف دشمنان دانست و افزود: اگر دشمن در سند 2020 به دنبال حذف کلمه شهادت است بر این اساس بوده تا استراتژی رهبر انقلاب که ملتی که شهادت دارد هرگز اسارت ندارد را حذف و دفاع از آرمان‌های انقلاب را از ما بگیرد.

سردار احمدیان یکی از پیام‌ها و ارزش‌های شهدا را ایجاد استقلال و آزادی دانست و گفت: اگر 40 سال امریکایی‌ها به دنبال ضربه زدن به نظام ما هستند اما موفق نمی‌شوند به سبب برکت خون شهدا است که فرهنگ ایثار و شهادت را در این کشور نهادینه و هر قشر و گروهی را مدافع انقلاب کرده است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات