۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۳۰۱۷۱
در گرگان؛

اختتامیه اجلاس سراسری نماز با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار می‌شود

اختتامیه اجلاس سراسری نماز با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار می‌شود
قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور از ارسال حدود ۱۵ هزار اثر به دبیرخانه اجلاس سراسری نماز خبر داد و گفت: اختتامیه این اجلاس با حضور رئیس قوه قضاییه در گرگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، محمود مظفر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز فردا به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ترویج نماز در جامعه از اهداف این اجلاس سراسری است، گفت: موضوع این دوره از اجلاسیه « نماز و مدرسه» است که برگزاری پیش‌اجلاسیه‌ها از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور یادآور شد: در یکسال اخیر پیش‌اجلاسیه‌های نماز در 100 شهرستان و 760 منطقه آموزش و پرورش برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال کم نظیر نخبگان، دانش‌آموزان، فرهنگیان و غیره از بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز خاطرنشان کرد: حدود 15 هزار اثر به دبیرخانه این اجلاسیه ارسال شده که نسبت به دوره‌های گذشته بی‌سابقه بوده است.

به گفته مظفر این آثار در قالب فیلم، آثار هنری، کتاب، مقاله، ایده و تجربه و غیره تولید شده و به ارائه راهکارهایی در خصوص رونق نماز بین دانش‌آموزان، نقش طلاب و روحانیون در ترویج نماز، نقش معلمان و مدیران و نقش خانواده‌ها نسبت به گسترش فرهنگ نماز پرداخته است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات