۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۶۳۰۱۷۶
فرمانده سپاه نینوای گلستان:

فسادستیزی و مطالبه‌گری شاخصه دانشجوی انقلابی است

فسادستیزی و مطالبه‌گری شاخصه دانشجوی انقلابی است
فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: مطالبه‌گری عام است و مبارزه با فساد در حوزه عام به خصوص در حوزه اقتصاد باید از سوی دانشجویان مطالبه شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار حسین معروفی در اجلاسیه «دانشجو در گام دوم انقلاب اسلامی، استکبارستیزتر از سال 1332» که در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهارداشت: امام خمینی (ره) گام نخست انقلاب اسلامی را با اتکا به جوانان مومن انقلابی به پیروزی رساند و در 8 سال دفاع مقدس نیز همین جوانان بودند که حماسه‌های زیادی آفریدند.

وی افزود: دفاع از ایران اسلامی با نگاه ناموس‌پرستی در گام نخست مهم بود برای همین جوانان این سرزمین با بدن‌هایشان مقابل تانک‌های دشمن می‌ایستادند تا دامن ناموس خود را پاک نگه دارند.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان بیان داشت: گام دوم انقلاب اسلامی جوان مومن انقلابی پا به کاری می‌خواهد که مسلط بوده و مهارت داشته باشد.

وی در ادامه شاخصه‌های دانشجوی انقلابی را برشمرد و گفت: بیگانه‌ستیزی و استکبارستیزی از ویژگی شهدای دانشجو است و من تعجب می‌کنم چرا عده‌ای بدشان می‌آید مورد انتقاد جوانان قرار بگیرد.

سردار معروفی مطالبه‌گری را یکی از ویژگی‌های دانشجویان انقلابی برشمرد و افزود: امروز راه برون رفت از اقتصاد بیمار و وابسته به نفت، تحقق اقتصاد مقاومتی است که دانشجویان انقلابی باید این مهم را از مسئولان مطالبه کنند.

وی با بیان اینکه مردم فساد را بر نمی‌تابند، اظهارداشت: مطالبه‌گری عام است و فقط مربوط به دستگاه‌های دولتی نیست. مبارزه با فساد در حوزه عام به خصوص در حوزه اقتصاد باید از سوی دانشجویان مطالبه شود.

فرمانده سپاه نینوای استان با بیان اینکه استکبارستیزی ملت ایران، عزت ملی را به ارمغان آورده است، خطاب به دانشجویان گفت: استکبارستیزی خصوصیت بزرگ ملت ایران است که دانشجویان از این موضوع مستثنا نیستند. بدانید سیاسی بودن دانشجویان اصرار رهبری است اما سیاسی‌کاری و سیاست‌زدگی در جریان ناب دانشجویی راهی ندارد.

وی با بیان اینکه نعمت ولایت برای ما بزرگترین نعمت الهی است، ادامه داد: در ماجرای بنزین ما این نعمت را زمانی درک کردیم که رهبر فرزانه انقلاب با تدبیر و ایثار خود قائله را با ختم کردند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات