۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۳۰۱۸۰

یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی هرمزگان برگزار می‌شود

یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی هرمزگان برگزار می‌شود
مدیر روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد هرمزگان گفت: پنجمین یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان روز پنجشنبه در بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی نوید ایزدی اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا وظیفه ای انسانی، دینی و فرهنگی برای ادای احترام به مقام شامخ شهدای جامعه پزشکی هرمزگان و گرامیداشت یاد و خاطره این سرداران آسمانی است.

وی افزود: شهدای گرانقدر در زمان خود افرادی بصیر و ولایت مدار بودند که با خدا معامله کردند و ایثار و شهادت آن عزیزان موجب شد دست دشمنان از سرزمین اسلامی ایران کوتاه شود و امروز لازم است با ادای احترام به خانواده های معزز شهدا بگوییم همواره قدردان آنها هستیم و امنیت کشور را مدیون آن شیردلان می دانیم.

مدیر روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: این یادواره با حضور حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، معاونین و مدیران دانشگاه و خانواده های معزز شهیدان روز پنج شنبه در سالن معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار می شود./1350/د102/ب1

ارسال نظرات