۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۶۳۰۱۹۹
حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد:

دشمن با نفوذ فرهنگی به دنبال خارج کردن قم از مرکزیت انقلاب است

دشمن با نفوذ فرهنگی به دنبال خارج کردن قم از مرکزیت انقلاب است
دبیر قرارگاه ۱۹ دی با بیان اینکه برخی دستگاه‌های مسؤول در مسائل فرهنگی به وظایف خود به درستی عمل نمی‌کنند، گفت: دشمن با نفوذ به دنبال خارج کردن قم از مرکزیت انقلاب است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم عصر امروز در همایش «طرح مردمی پارسا» که در سالن کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، با اشاره به دغدغه های رهبر معظم انقلاب نسبت به وضعیت فرهنگی قم گفت: دغدغه های ایشان سبب شد تا ما تحت نظر بزرگانی همچون آیت الله سعیدی قرارگاه 19 دی را راه اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمن خواب های آشفته ای برای قم دیده و قصد دارد از طریق نفوذ فرهنگی مرکزیت انقلاب را از آن بزداید، ادامه داد: ما از مدت ها قبل باید نسبت به توطئه دشمن احساس خطر می کردیم و اجازه نمی دادیم رهبر معظم انقلاب نسبت به وضعیت فرهنگی قم احساس نگرانی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد با اشاره به آسیب های فضای مجازی در جامعه و در میان جوانان اظهار داشت: امروز با آمدن فضای مجازی دنیای بیرون به داخل خانه ها آمده و این موضوع می طلبد در تربیت فرزندان بیشتر دقت داشته باشیم؛ متأسفانه برخی مسؤولان با تصمیمات نادرست درباره فیلترینگ آسیب های فضای مجازی را افزایش دادند.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی دستگاه های مسؤول در زمینه مسائل فرهنگی به وظایف خود به درستی عمل نمی کنند، عنوان کرد: ما در قرارگاه 19 دی به صورت هفتگی مسؤولانی که در زمینه امر به معروف و نهی منکر و مسائل فرهنگی وظیفه دارند را فرامی خوانیم و از آنها می خواهیم تا درباره عملکردشان توضیح دهند.

دبیر قرارگاه 19 دی ضمن تبیین طرح «ناظر» برای برخورد با کشف حجاب در ماشین تأکید کرد: امروز با هم افزایی مسؤولان فرهنگی، قضایی و انتظامی در قم فضای بسیار خوبی برای برخورد با منکرات به وجود آمده است و باید از آن بهره مناسب را ببریم.

وی با بیان این که درصد کمی از بانوان قمی وضعیت نامناسبی دارند، اضافه کرد: امروز بانوان محجبه باید پا به عرصه بگذارند و اجازه عرض اندام را از هنجارشکنان بگیرند؛ امروز دستگاه های مختلف باید از آمران و ناهیان مردمی حمایت کنند تا افراد بتوانند در زمینه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت بیشتر و مؤثرتری داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد با اشاره به اینکه نمی توان با اسلحه با جنگ نرم مقابله کرد، عنوان کرد: ما در قرارگاه 19 دی همواره با هم افزایی مسؤولان دستگاه های مختلف در پی حمایت از آمران و ناهیان هستیم و مردم نباید از امر به معروف و نهی از منکر بهراسند، زیرا ما با تمام قدرت از آنها حمایت خواهیم کرد./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
آقاتهرانی با تاکید بر اینکه «در ائتلافی که پدرسالارانه باشد، شرکت نمی‌کنیم» به استقبال سازوکارهای وحدت درون‌خانوادگی اصولگرایان رفته است. با این وصف به‌نظر نمی‌رسد سهم پایداری از لیست‌های پشت پرده اصولگرایان چنان دندان‌گیر باشد که به وحدت تن دهند.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
لید غلط انشایی داره.
2
1
amrollahi 123
Iran, Islamic Republic of
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
درست ۸۴ سال پیش به دنبال اجرای کشف حجاب اجباری، زنان محجبه از سوار شدن بر کالاسکه و درشکه محروم شدند.
1
1
z. mihanu
Iran, Islamic Republic of
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
چون به طور مرتب در جاده تهران-پردیس رفت و آمد دارم، بلافاصله بعد از دریافت این پیامک برای حل موضوع به تکاپو افتادم. در تماسی که با پلیس +۱۰ داشتم به من اعلام کردند که به دلیل تعدد شکایات، فعلا رسیدگی‌ صورت نمی‌گیرد و نیازی به نگرانی نیست با این حال در تماسی که با سامانه ۱۹۷ (سامانه ارتباط پلیس و مردم) داشتم، من را به کلانتری محل ارجاع دادند و در مراجعه به کلانتری نیز صحبت‌های پلیس +۱۰ تکرار شده و به من تاکید کردند جای نگرانی نیست.
تعجب می‌کنم چنین پیامی برای من آمده زیرا معیار تشخیص آنها اصلا معلوم نیست، مثلا پوشش من و تمام خویشاوندانم چادر است اما پیامک بی‌حجابی برایم آمده است.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
این شخصیت‌های انقلابی در حوزه تأثیرات بسزایی دارند.
مراجع و جامعه مدرسین راهنمای طلاب در حرکت در ادامه مسیر انقلاب هستند.
0
0