۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۶۳۰۲۰۰
حجت الاسلام بیاتی:

با جلوگیری از هنجارشکنی ها اجازه نمی دهیم دینمان سیلی بخورد

با جلوگیری از هنجارشکنی ها اجازه نمی دهیم دینمان سیلی بخورد
مسؤول طرح مردمی پارسا تأکید کرد که تذکر مهربانانه نسبت به افراد غافل، برخورد هوشمندانه با افراد هنجارشکن و برخورد قاطعانه با براندازان از اهداف ما در طرح مردمی پارسا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی بیاتی مسؤول طرح مردمی پارسا عصر امروز در همایش «طرح مردمی پارسا» که در سالن کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، با اشاره به اهداف طرح ملی پارسا گفت: برادران و خواهران در این همایش ها حضور یافته و ضمن فراگرفتن آموزش های لازم برای پاک سازی شهر قم مقدسه از بی عفتی ها و تبلیغ زیست عفیفانه و مؤمنانه فعالیت می کنند.

وی از استقبال بزرگان حوزه علمیه قم از طرح مردمی پارسا خبر داد و اظهار داشت: علت اثربخش نبودن امر به معروف و نهی از منکر در برخی حوزه ها این است که آمران و ناهیان به صورت جامع و کامل آموزش نمی بینند.

حجت الاسلام بیاتی عنوان کرد: ما در طرح پارسا سعی داریم با برگزاری کارگاه های آموزشی مفصل، آمران و ناهیان را به صورت کامل آموزش داده تا شاهد اثربخشی امر به معروف و نهی از منکر در همه زمینه ها باشیم.

مسؤول طرح مردمی پارسا بیان کرد: ما باید همواره سعی کنیم افرادی که به صورت نا آگاهانه دچار خطا می شوند را با تلنگر از خواب غفلت بیدار کنیم؛ تذکر مهربانانه نسبت به افراد غافل، برخورد هوشمندانه با افراد هنجار شکن و برخورد قاطعانه با براندازان از اهداف ما در طرح مردمی پارسا است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما اجازه نمی دهیم که دینمان در جامعه ای همچون قم سیلی بخورد؛ امروز همه ما جمع شده ایم تا جلوی مفاسد اخلاقی را به صورت دقیق و عمیق بگیریم./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات