۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۳۰۲۳۶
الدیلمی:

مقاومت اسلامی پیروز میدان نبرد با جبهه کفر خواهد بود

مقاومت اسلامی پیروز میدان نبرد با جبهه کفر خواهد بود
سفیر یمن در ایران با بیان اینکه دشمن در پی خاموش کردن نور الهی در منطقه است، گفت: مقاومت یمن تجلی ایستادگی ملت های مسلمان در برابر استکبار است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، ابراهیم محمد الدیلمی سفیر یمن در ایران صبح امروز در چهاردهمین همایش کشوری ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی با عنوان «گام دوم انقلاب اسلامی در خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی» که در سالن همایش های مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار شد، با اشاره به مسأله بیداری اسلامی در جهان گفت: بیداری اسلامی که در دهه های اخیر اتفاق افتاده برای عقب راندن دشمن بوده و همه آنها دارای هدفی واحد است.

وی برانگیختن مسلمانان علیه استکبار جهانی را هدف اصلی بیداری اسلامی دانست و ادامه داد: مقاومت یمن در ابتدا شاید ساده انگاشته می شد، اما آرام آرام رشد و در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی قد علم کرد.

الدیلمی با بیان اینکه مقاومت اسلامی به زودی به نتیجه خواهد رسید، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونسیتی تلاش های بسیاری در زمینه تحریف و انحراف بیداری اسلامی کرد، اما همین حرکات نیز سبب توجه بیشتر ملت ها به مسأله بیداری اسلامی شد؛ دشمنی ما با جبهه استکبار ریشه اعتقادی دارد.

سفیر یمن در ایران به تلاش آمریکا برای انحراف مسیر بیداری اسلامی اشاره و بیان کرد: تعداد بسیار اندکی هستند که مبارزات با جبهه استکبار را تنها از بعد سیاسی مورد توجه قرار می دهند، در حالی که نزاع ما و استکبار ریشه اعتقادی دارد؛ دشمن می خواهد القا کند که مبارزات جبهه مقاومت تنها رنگ و بوی سیاسی دارد، در حالی که دشمن اعتقادات و ریشه تفکر دینی را مورد هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه دشمن در پی خاموش کردن نور الهی در منطقه است، اضافه کرد: اقتدار و قوت جبهه مقاومت ما را در یک جبهه واحد قرار داده تا با دشمنان به صورت واحد مقابله کنیم؛ دشمن در مبارزات اخیر در حال پا گذاشتن بر روی همه تعهدات خود بوده و می خواهد فرصت سوزی کند.

الدیلمی با اشاره به اینکه دشمن در نهایت شکست خواهد خورد و همه هزینه هایی که صرف می کند بی فایده است، عنوان کرد: خداوند وعده داده است که جبهه کفر همواره مأیوس و ناامید است؛ دشمن نابود شدنی است و ما نباید یأس و ناامیدی را به قلوب خود راه بدهیم، زیرا آینده ازآن ما خواهد بود.

سفیر یمن در ایران با تأکید بر اینکه باید مانع ورود ناامیدی به قلوب خود شویم، مطرح کرد: امروز باید مراقب باشیم که از عقاید و اهداف جبهه مقاومت منحرف نشویم و گول تحریف های دشمن را نخوریم؛ دشمن با استفاده از تکنولوژی های جدید و شبکه های اجتماعی قصد دارد روح ناامیدی را به ما القا کرده و فطرتمان را تغییر دهد و به اهداف خود برسد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با استفاده از شبکه های اجتماعی حیا و صفای قلوب مسلمانان را نشانه گرفته است، اظهار داشت: دشمن در زمینه اختلاف افکنی و ایجاد تشتت میان جبهه مقاومت تلاش بسیاری می کند و ما همواره باید مراقب اعمال دشمن باشیم.

الدیلمی با اشاره به اینکه امارات و عربستان سعودی متصل به جبهه کفر آمریکایی و صهیونیستی هستند به نقش یمن و ارتباط آن با جبهه مقاومت در منطقه و سراسر دنیا در رویارویی با آمریکا اشاره کرد و گفت: امروز پژوهشگران باید هم افزایی بیشتری داشته باشند و برادران خود رادر جبهه مقاومت یاری دهند.

سفیر یمن در ایران با بیان اینکه امروز تقابل با جبهه استکبار مهم ترین مسأله جهان اسلام است، ایران را بهترین الگوی مقاومت برای ملت های منطقه دانست و عنوان کرد: همه راهکارهای مقابله با استکبار باید متصل به سرچشمه اصلی یعنی خداوند باشند.

وی با اشاره به اینکه امروز دولتمردان یمن مسؤولیت های خود را در قابل مردم مظلوم یمن به طور کلی رها کرده اند، نکاتی درباره شهید بدرالدین الحوثی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: همه ملت ها باید در برابر جبهه استکبار بایستند و این ایستادگی را از نقاطی همچون تظاهرات و مخالفت های ساده آغاز کنند تا مسأله مقاومت در میانشان به یک گفتمان بزرگ تبدیل شود.

الدیلمی با تأکید بر اینکه انصار الله تنها یک حزب و گروه نیست، بلکه یک عقیده و تفکر در میان ملت های مسلمان است، اظهار داشت: همه حرکت هایی که در یمن انجام می شود در ارتباط با جمهوری اسلامی است و ما باید متوجه این ارتباط باشیم؛ یمنی ها در راه جهاد و مبارزه با طاغوت پیامبر اکرم(ص) را الگوی خو قرار داده اند.

سفیر یمن در ایران خاطرنشان کرد: امروز مقاومت یمن تجلی ایستادگی ملت های مسلمان در برابر استکبار است و ما در این راه از امام حسین(ع) الگو گرفته ایم؛ دشمن تلاش های بسیاری دارد تا با سوء استفاده از تعدد مذهب میان مردم اختلاف افکنی کند، اما نمی تواند موفق شود./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات