۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۶۳۰۳۲۵

تجلیل آیت الله سعیدی از مواضع آیت الله مکارم در دفاع از انقلاب و مردم

تجلیل آیت الله سعیدی از مواضع آیت الله مکارم در دفاع از انقلاب و مردم
آیت الله سعیدی با تجلیل از مواضع حضرت آیت الله مکارم در دفاع از انقلاب و مردم، اهتمام ایشان به مسائل کلان جهان اسلام و حوزه های علمیه را ستایش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سعیدی رییس قرارگاه فرهنگی 19 دی قم، با حضور در بیت حضرت آیت الله مکارم شیرازی با این مرجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

وی تشکیل این قرارگاه را در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و رفع دغدغه های ایشان نسبت به وضعیت قم دانست و گزارشی از برنامه ها و اقدامات این قرارگاه ارائه کرد.

وی با تجلیل از شخصیت ارزشمند حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مواضع ایشان در دفاع از ارزش های دینی و انقلابی تقدیر کرد.

آیت الله سعیدی با بیان این که حضرت آیت الله مکارم شیرازی همواره نسبت به مسائل جهان اسلام، تشیع، انقلاب، جمهوری اسلامی ایران و مشکلات مردم دغدغه داشته و دارند، خاطرنشان کرد: ایشان در مقام عمل نیز برای رفع این دغدغه ها اقدامات ارزشمندی را انجام داده اند.

تولیت آستان مقدسه حضرت معصومه(س) در بخش دیگری از سخنان خود توجه حضرت آیت الله مکارم شیرازی به مسائل درون حوزوی را مورد توجه قرار داد و گفت: ایشان همواره در جهت تعالی حوزه های علمیه رهنمودهای بسیار خوبی ارائه و اقدامات ارزشمندی انجام داده اند و از جمله شخصیت هایی هستند که همواره نسبت به کاهش تعطیلات دغدغه جدی داشتند.

آیت الله سعیدی با تجلیل از آثار ارزشمند علمی حضرت آیت الله مکارم شیرازی افزود: روحیه تحقیق، تتبع و شاگرد پروری و اهتمام ایشان به مسائل کلان حوزه واقعا ستودنی است، این روحیه در کمتر شخصیتی یافت می شود.

رییس قرارگاه فرهنگی 19دی همچنین با اشاره به مسائل فرهنگی کشور، اظهار داشت: حضرت آیت الله مکارم شیرازی در این باره نیز همواره تذکرات مهمی را خطاب به مسؤولان ارائه فرموده و نسبت به ساماندهی عرصه فرهنگ اهتمام و عنایت داشته و دارند.

گفتنی است، در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد دبیر قرارگاه فرهنگی 19دی گزارش کاملی از برنامه های این قرارگاه که با مشارکت جمعی از نهادها و مجموعه‌های فرهنگی در شهر مقدس قم تشکیل شده است، ارائه کرد.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد قرار است این قرارگاه سیاست‌گذاری، هماهنگی و برنامه‌‌ریزی مختلفی را با مشارکت نهادها و دستگاه های فرهنگی استان در جهت تحقق مطالبات و رفع دغدغه های رهبرانقلاب اسلامی سامان دهد. /924/ج

بیانات آیت الله مکارم در دیدار رییس و دبیر قرارگاه فرهنگی 19دی قم

حسین عجمی
ارسال نظرات