۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۳۰۳۶۲
امام جمعه موقت شهرکرد:

آگاهی و بصیرت لازمه حرکت مردم در عرصه‌های سیاسی است

آگاهی و بصیرت لازمه حرکت مردم در عرصه‌های سیاسی است
حجت الاسلام فاطمی، آگاهی و بصیرت را لازمه حرکت مردم در عرصه‌های سیاسی دانست و گفت: باید انتخابات آتی مجلس به دور از بازی‌های سیاسی و جناحی صورت گیرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام سیدابوالحسن فاطمی، امام جمعه موقت شهرکرد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه شیطان در کمین انسان است و برای انحراف او دست به هر اقدامی می‌زند، گفت: یکی از مهمترین شگرد‌های ابلیس برای انحراف انسان این است که مدام او را به سمت مال اندوزی سوق می‌دهد و از او می‌خواهد این مال را در راه دین خرج نکند.

وی با تأکید بر اینکه شیطان به دنبال اغفال انسان است، افزود: زینت دادن به گمراهی یکی دیگر از شگرد‌های ابلیس برای انحراف انسان است؛ شیطان می‌خواهد مردم با دور شدن از دین به سمت لذت‌های ظاهری سوق داده شوند تا زمینه انحراف و نابودی آن‌ها فراهم شود.

حجت الاسلام فاطمی با بیان اینکه اگر معنویت در وجود انسان نباشد، زندگی او در آلودگی و نجاست غرق خواهد شد، ابراز کرد: به یقین اگر زندگی همراه با پاکی و طهارت باشد، این زندگی از فلاکت دور خواهد بود و شیطان در آن جایی نخواهد داشت.

امام جمعه موقت شهرکرد در ادامه با اشاره به بالا گرفتن تب و تاب انتخابات و نام نویسی کاندیدای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به یقین دخالت مردم در تعیین سرنوشت خود یک حق الهی است که به خوبی در انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه باید انتخاب مردم از هوا و هوس به دور باشد و این شرط اصلی است، تصریح کرد: به یقین حب و بغض، ارتباط رفاقتی و فامیلی، بازی‌های سیاسی و جناحی در انتخاب اصلح نقشی ندارد.

حجت الاسلام فاطمی با تأکید بر اینکه باید در انتخاب‌های خود به فکر منافع ملی و اعتلای انقلاب اسلامی باشیم، اظهار کرد: باید هدف همه مردم رشد و اعتلای همه جانبه انقلاب باشد و این امر تنها با انتخاب اصلاح و تشکیل یک مجلس انقلابی محقق خواهد شد.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اینکه باید افرادی به مجلس راه پیدا کنند که به دین خدا نزدیک‌تر باشند، گفت: این مایه افتخار است که به برکت انقلاب اسلامی فرصتی فراهم آمده که مردم در سرنوشت خود دخیل باشند و باید قدردان آن باشیم که این قدردانی با انتخاب اصلح محقق خواهد شد.

وی با اشاره به نقش مردم این استان در توسعه سیاسی کشور خاطرنشان کرد: مردم استان چهارمحال و بختیاری در همه عرصه‌های سیاسی کشور پیش قدم بوده اند که نقطه عطف آن را می‌توان در بحث انقلاب مشروطیت و نقش قوم غیور بختیاری در شکل گیری این انقلاب به خوبی دید.

حجت الاسلام فاطمی، آگاهی و بصیرت را لازمه حرکت مردم در عرصه‌های سیاسی دانست و افزود: باید انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی به دور از بازی‌های سیاسی و جناحی صورت گیرد و این از مهمترین ضرورت‌های امروز کشور است.

وی با تأکید بر اینکه مبادا در عرصه انتخابات اخلاق قربانی خودخواهی افراد شود، ابراز کرد: حضور همه جانبه مردم در عرصه‌های مختلف به یقین توطئه دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد./۹۴۵۷/پ210/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات