۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۳۰۳۶۶
آیت الله طباطبایی نژاد:

مردم به افراد انقلابی و خدوم رأی دهند

مردم به افراد انقلابی و خدوم رأی دهند
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار مهم و دارای اهمیت است، گفت: مردم باید به انسان‌های مؤمن، متدین، فعال، دلسوز مردم و انقلابی رأی دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، با بیان اینکه اعتراض حق هر انسان مسلمان و غیرمسلمانی است، گفت: هرکسی حق اعتراض دارد اما باید این کار از مسیر قانونی و صحیح دنبال شود.

وی با تکذیب مخالفت خود با اعتراض مردم نسبت به تضییع حقوق خود، اظهار کرد: عقیده من نسبت به ضرورت پیگیری قانونی اعتراضات از سوی مردم یک عقیده قانونی است و ما مخالف آشوب و ایجاد فرصت برای آشوبگران هستیم نه اینکه با اعتراض مردم مخالف باشیم، مردم باید اعتراضات خود را از طریق نمایندگان مجلس پیگیری کنند.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به نقش مردم در مقابله با فتنه سال 88 خاطرنشان کرد: اگر مردم در سال 88 در مقابل فتنه قرار نمی‌گرفتند در کشور فاجعه به بار آمده بود، هر تجمع و تظاهراتی نیازمند کسب مجوز قانونی است.

امام جمعه اصفهان در ادامه افزود: برخی سایت‌ها و رسانه‌ها نسبت به تقطیع و تحریف سخنان من اقدام کرده‌اند و بهتر است مردم اخبار و سخنان من را از طریق سایت ما دنبال کنند تا با دروغ‌های دشمنان مواجه نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار مهم و دارای اهمیت است، تصریح کرد: مردم باید به انسان‌های مؤمن، متدین، فعال و دلسوز مردم و انقلابی رأی دهند و نباید مسائل جناحی و سیادت و مسائلی از این دست ملاک انتخاب برای مجلس باشد.

 وی ادامه داد: افرادی هستند که دلشان برای خارج و بیگانگان می‌تپد و شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دهند، انتخاب چنین افرادی به ضرر کشور است و نباید آنها را در انتخابات برگزید، باید نسبت به تفکر افراد دقت داشته باشید و ببینید کدام تفکر و گروه برای کشور می‌تواند مفید باشد و به مردم خدمت کند./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات