۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۶۳۰۳۹۷
حجت الاسلام والمسلمین پناهیان:

در برابر استکبار و غربزدگان مقاومت کنیم تحریم‌ها از بین خواهد رفت

در برابر استکبار و غربزدگان مقاومت کنیم تحریم‌ها از بین خواهد رفت
استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر مجلسی ها نمایندگان مقاومت ملت در برابر استکبار باشند و در برابر یاوه گویی های سیاسیون غرب زده محکم بایستند تحریم ها هم از بین خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه امروز در یادواره شهدای ستاد نماز جمعه و مصلای قدس قم با بیان این که طی کردن راه الهی سختی دارد و انسان باید برای سختی ها آمادگی داشته باشد، گفت: چرا بسیاری از واقعیت های تاریخی در کتاب های مدارس مطرح نیست تا فرزندان با آن آشنا شوند.

وی افزود: رسول خدا(ص) فرمود اگر از حق کوتاه بیایید و از ترس و گمانه زنی باطل سازشکاری داشته باشید ضربه خواهید خورد، قاعده حق این است که وقتی آمد بلافاصله باطل را نابود می کند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که انقلاب اسلامی موجب نابودی استکبار است، اظهار داشت: سؤال می شود که چرا استکبار 40 سال در برابر ما دوام آورده و نه تنها دوام آورده بلکه به ما ضربه می زند، این تنها به این دلیل است که افراد سازشکار و غیر انقلابی در میان ما هستند.

وی ادامه داد: چه کسانی در جنایت هایی که علیه ملت ایران شده است شریک هستند؟ چه کسانی در 17 هزار شهید ترور و تحمیل جنگ به ایران شریک هستند؟ چه کسانی در تحمیل تحریم ها شریک هستند؟ اگر ابتدای انقلاب کار به دست دولت لیبرال مسلک غربگرا و سازشکار داده نشده بود 17 هزار شهید ترور نمی دادیم.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان ابراز داشت: اگر بعد از آن رییس جمهور کشور عنصر فاسد نفوذی و غربگرا نبود جنگی به ایران تحمیل نمی شد، اگر بعد از دفاع مقدس جریان سازشکار و لیبرال در دولت ها حاکم و نفوذی نبودند ما تحریم نمی شدیم، در راه خدا زجر کشیدن حق است اما چه کسانی در ریختن خون مردم بیگناه در حوادث اخیر مقصر هستند؟ نمایندگان مجلسی که طرفدار دولت غربگرا هستند، چه کسانی در تحریم ها و در وضعیت معیشتی مردم مقصر هستند؟ دولتی که غربگرا است.

وی عنوان کرد: برخی فرق دشمن با دنیا را نمی دانند و می گویند باید با دنیا ارتباط داشته باشیم اما مقصود ارتباط با دشمن است، کسینجر می گوید کسی که با آمریکا مذاکره کند یعنی کوتاه آمده است، به واسطه رییس دولت با آمریکا مذاکره کردیم چون دروغ گفت و اعلام کرد اگر مذاکره کنیم مشکل حل می شود که البته در تاریخ به دلیل وعده های دروغ محاکمه خواهد شد.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: باید از رییس دولت پرسید که آیا می دانستی برجام فایده ای ندارد یا خیر، اگر نمی دانستی شایسته جایگاه سیاست ورزی نبودی و نیستی اما اگر می دانستی نتیجه ندارد خیانت کردی.

وی اضافه کرد: اگر محکم بایستیم و قاطع باشیم باطل یارای مقاومت ندارد، اینقدر نباید گفت که در راه خدا باید سختی کشید اگر محکم باشیم و درست عمل کنیم نیاز به سختی کشیدن نیست، باید در برابر دشمن محکم ایستاد تا راحت زندگی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان با بیان این که خداوند فرصت جبران به انسان می دهد، گفت: مردم می توانند مجلس قوی و مقتدر تشکیل دهند که به فکر رفاه مردم باشند، مجلس آینده شورای اسلامی مردم می خواهند و حق دارند زندگی کنند، اگر شما اهل حق و در برابر دشمن مقاوم باشید در عرض یک سال زندگی راحت را به مردم هدیه خواهید داد.

وی افزود: بسیاری از مجلس فعلی وکیل الدوله هستند و با کمک همین دولت به اسم طرفداری از آن به مجلس رفتند، البته افراد خوب و مقاومی هم در مجلس هستند که غربت کشیدند و رنج برندند، اگر مجلسی ها نمایندگان مقاومت ملت در برابر استکبار باشند و در برابر یاوه گویی های سیاسیون غرب زده محکم بایستند تحریم ها هم از بین خواهد رفت و دارایی مردم که سوم شد به جایگاه خود باز خواهد گشت.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: برخی سیاستمداران می گویند خدا راست نمی گوید و باید با کدخدا ببندیم، خداوند فرمود کسانی که مانع راه حق می شوند تباه خواهند شد، این یعنی همان فرمایش امام که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند اما برخی از سیاستمداران می گویند آمریکا می تواند غلطی بکند و باید در برابر آن کوتاه بیاییم.

وی ادامه داد: امام راحل در اواخر عمر خود در چند نامه و بیانیه بعد از جریان قطعنامه از واژه لیبرال ها استفاده کردند و هر بار از این کلمه ها استفاده کردند کلمه منافقان را کنار آن گذاشتند، امام می فرمود بعد از جنگ، جبهه در برابر لیبرال ها گشوده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان ابراز داشت: لیبرال ها و غربگراهایی که در عرصه سیاست هستند با داعشی ها یکی هستند، آمریکا در منطقه از داعشی ها و در ایران از لیبرال ها حمایت می کند.

وی عنوان کرد: شورای نگهبان نباید مصلحت اندیشی کند و به لیبرال ها و غربزده ها صلاحیت حضور در عرصه سیاست بدهد، امیدواریم خداوند شر غربزده ها و لیبرال ها را از عرصه سیاسی نظام اسلامی کم کند.

محمد قمین
ارسال نظرات