۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۶۳۰۴۲۷

آخرین جزئیات از زمان واریز هزینه بنزین به کارت بانکی رانندگان اسنپ

آخرین جزئیات از زمان واریز هزینه بنزین به کارت بانکی رانندگان اسنپ
علاقبند درباره زمان واریز به کارت هزینه بنزین رانندگان اسنپ توضیحاتی داد.

به گزارش خبرگزاري رسا، ژوبین علاقبند مدیرعامل شرکت اینترنتی تاکسی اسنپ در پاسخ به برخی از گلایه های رانندگان اسنپ مبنی بر واریز نشدن حق بنزین آن‌ها به کارت بانکی گفت: در پاسخ به انتقاد برخی از رانند‌ها مبنی بر دیرکرد پرداخت اعتبار هزینه بنزین باید بگویم ما همکاری خوبی با وزارتخانه‌های نفت و کشور داریم و اطلاعات راننده‌ها با 3 مرجع مختلف راستی آزمایی می شود.

مدیر عامل شرکت اینترنتی تاکسی اسنپ افزود: سامانه ثبت اسناد، سامانه ناجا (برای استعلام وضعیت خودرو) و سامانه بانک مرکزی (جهت تطبیق شماره کارت با راننده) 3 نهادی است که استعلام رانندگان تاکسی های اینترنتی را انجام می‌دهند.

علاقبند با تاکید بر این نکته که تعداد رانندگان حاضر در شرکت تاکسی‌های اینترنتی نزدیک به 2 میلیون نفر است، بیان کرد: استعلام و تعیین وضعیت 2 میلیون راننده امری زمان بر است و به همین دلیل این امکان فراهم نشد تا در بازه زمانی از پیش وعده داده شد حق بنزین رانندگان اسنپ به کارت بانکی آنها واریز شود.

 

او در تشریح نحوه اعتبار دهی به رانندگان تاکسی اینترنتی اسنپ گفت: ما اسامی راننده‌های خود را به وزارت کشور اعلام می‌کنیم و وزارت کشور پس از پایش اسامی نهایی را به وزارت نفت اعلام می‌کند تا این وزارتخانه اعتبار بنزین را به کارت‌های رانندگان واریز کند و این موضوع بیانگر این است که پولی به حساب وزارت کشور و یا اسنپ واریز نمی شود.

مدیر عامل شرکت اینترنتی تاکسی اسنپ با تاکید بر این نکته که بخشی از تاخیر ایجاد شده در واریز اعتبار سوخت رانندگان به دلیل ایراد در کارت‌های بانکی رانندگان بود ادامه داد: در حال حاضر اصلاح کارت‌های بانکی رانندگان در حال انجام است و امیدواریم این هفته اعتبار هزینه سوخت رانندگان تاکسی اینترنتی اسنپ به همراه سهمیه هفته گذشته به کارت بانکی آن‌ها واریز شود.

علاقبند با تاکید بر این نکته که ما با توجه به افزایش نرخ بنزین، بهای سفر را افزایش ندادیم گفت: به دلیل ایجاد توان مالی برای سوخت گیری، ما از منابع اسنپ مبلغی به شکل وام در اختیار رانندگان قرار دادیم و پس از واریز سهمیه اعتباری آن‌ها این پول از سوی رانندگان بازپرداخت می شود.

او تصریح کرد: امیدواریم با ایجاد هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌ها از هفته آینده اعتبار سوخت‌گیری رانندگان به صورت هفتکی پرداخت شود./1360//101/خ

ارسال نظرات