۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۳۰۴۴۱
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

جنگ مستمر حق و باطل لزوم تقویت بنیه دفاعی را تاکید می‌کند

جنگ مستمر حق و باطل لزوم تقویت بنیه دفاعی را تاکید می‌کند
امام جمعه همدان گفت: جنگ در میان حق و باطل تمام شدنی نیست و به همین دلیل همواره باید توان نظامی و تدافعی کشور تجهیز شود تا فکر تهاجم به ذهن هیچکس خطور نکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان، همدان صبح امروز در جمع بسیجیان همدان با اشاره به اهمیت توجه به ایثار و شهادت در جامعه اظهار داشت: مساله ارج نهادن و قدردانی باید در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر مدافعان حرم نبودند و اگر روحیه ایثار و از خودگذشتگی در آنان نبود به فرمایش رهبر معظم انقلاب امروز باید در داخل کشور خود با داعش و تکفیری ها مواجهه می کردیم.

امام جمعه همدان افزود: گاهی اوقات هم عصر بودن با افراد سبب می شود آنچنان که باید و شاید زحمات برخی دیده نشود اما این مساله نباید سبب شود که به خاطر نعمت امتیاز این بزرگواران قدردانی نکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی جمهوری اسلامی را اندیشه برخاسته از مکتب ناب اهل بیت(ع) توصیف کرد و گفت: فضای اندیشه ای که برخاسته از سیره اهل بیت(ع) است همان حریم اهل بیت(ع) است و دلیل تاکید حفظ کیان نظام اسلامی همان است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در همین اغتشاشات اخیر نیز بسیار دشمن تلاش کرد تا امنیت کشور را بر هم بزند اما باز هم این مدافعان حرم بودند که در آنجا مدافع حرم حضرت زینب(س) بودند و اینجا به عنوان مدافع حرم اهل بیت(ع) از امنیت کشور دفاع کردند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با همه فتنه گری و دشمنی در قبال ملت بزرگ ایران نتوانسته اند نقشه های شوم خود را تحقق ببخشند و این به برکت نیروهای متعهد در میان مردم است.

امام جمعه همدان در پایان با اشاره به ناآرامی های پراکنده در کشورهای اسلامی منطقه تصریح کرد: جنگ در میان حق و باطل تمام شدنی نیست و به همین دلیل همواره باید توان نظامی و تدافعی کشور تجهیز شود تا فکر تهاجم به ذهن هیچکس خطور نکند./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
خداوند نیامرزد آن کسانی را که با تنبلی، کم کاری، راحت طلبی، آسایش جویی، ثروت اندوزی، دنبال کردن منافع شخصی و جناحی خودشان کاری کرده اند که این نظام عظیم در نگاه عده ای متهم به ناکارآمدی شود.
0
0