۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۶۳۰۴۵۰

تاریخ مصور آمریکا را با کاریکاتورهایش ببینید

تاریخ مصور آمریکا را با کاریکاتورهایش ببینید
«تاریخ مصور آمریکا» تنها متن موجود در جهان است که همزمان تاریخ، سیاست، اقتصاد و فرهنگ امریکا را از سال‌ها پیش از ورود کریستوف کلمب تا امروز و زمان ترامپ بررسی می‌کند.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، نشر سایان و کتابستان جامع‌ترین کتابی را که تا به امروز درباره تاریخ آمریکا نوشته شده، با عنوان «تاریخ مصور آمریکا» منتشر کردند.

بر اساس این گزارش، «تاریخ مصور آمریکا» تنها متن موجود در جهان است که همزمان تاریخ، سیاست، اقتصاد و فرهنگ امریکا را از سال‌ها پیش از ورود کریستوف کلمب تا امروز و زمان ترامپ بررسی می‌کند.

فاطمه شفیعی سروستانی دارای دکترای مطالعات آمریکا از دانشگاه تهران نویسنده این کتاب است که با استفاده از بیش از هزار کتاب و مقاله علمی این کتاب را به رشته تحریر در آورده است.

چارچوب اصلی روایت «تاریخ مصور آمریکا» حرکت در سیر تاریخ از زمان گام نهادن اولین انسان بر خاک قاره آمریکا تا سال ۲۰۱۸ است.

در این کتاب نه فقط به تاریخ این کشور که به بنیان‌های فکری پایدار و تغییر ناپذیرش نیز پرداخته شده است. به همین جهت پرونده‌های مستقلی همچون سرمایه داری آمریکایی، بنیادگرایی مسیحی، محافظه‌کاری، زنان، شبه نظامی‌گری و میهن پرستی و روابط ایران و ایالات متحده نیز بصورت کامل در کتاب مطرح شده است.

کتاب حاضر دارای ۱۲ ضرب داغکوب است که به لحاظ هنری کتابسازی آن را در رده آثاری هنری و نفیس قرار داده است.

این کتاب در کنار متن مفصلش که بیش از یک ملیون و ۵۰۰ هزار کلمه است بیش از ۳۵۰۰ تصویر و اینفوگرافی دارد که همه مخاطبین با هر سطح تحصیلی را با فرهنگ آمریکایی، سیاست آمریکایی و هر آنچه مربوط به آمریکاست آشنا می‌کند.

«تاریخ مصور آمریکا» در سه جلد و ۱۵۸۴ صفحه عرضه شده است. /882/ 102/

منبع: فارس
ارسال نظرات