۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۳۰۴۶۲
در گفت وگو با رسا مطرح شد؛

نظر الیاس حضرتی درباره ترکیب مجلس آینده

نظر الیاس حضرتی درباره ترکیب مجلس آینده
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی تجلی تفکرات جامعه است و آن‌ها هستند که ترکیب و ساختار مجالس را در مقاطع محتلف تعیین می‌کنند.
الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، در خصوص ترکیب احتمالی مجلس یازدهم، اظهار داشت: بنده قدرت پیش‌گویی درباره مسائل مختلف به خصوص نحوه رأی دهی مردم را ندارم.

وی ادامه داد: باید بپذیریم که مجلس شورای اسلامی تجلی تفکرات جامعه است و آن‌ها هستند که ترکیب و ساختار مجالس را در مقاطع محتلف تعیین می‌کنند.

عضو حزب اعتماد ملی با اشاره به وجود جریانات مهم سیاسی در کشور، ابراز داشت: اصلاح طلبان یکی از جریانات مهم سیاسی در کشور هستند که همواره بخشی از رأی مردم را به سمت خود جلب می‌کنند. در کنار این جریان، اصولگرایان قرار دارند که در تاریخ سیاسی ایران قدمت دارند و امروز این جریان مهم سیاسی در چند بخش فعالیت می‌کند و از قدرتی نیز برخوردار است که آرای بخشی از جامعه را برای خود کند.

حضرتی تاکید کرد: در کشور ما همواره یک جریان سومی نیز وجود داشته که در مجالس با تابلوی مستقلین حضور پیدا می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به نقش مهم شورای نگهبان در شکل‌گیری ساختار مجالس، بیان داشت: اگر شورای نگهبان در تایید صلاحیت‌ها گشایشی ایجاد کند، احتمال دارد بخش دیگری از طیف ها که  خود را در قالب‌های اصلاح طلبی و اصولگرایی نمی‌بینند، در مجلس شورای اسلامی حاضر شوند. /۸۵۶/ت302/ق
ارسال نظرات