۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۶۳۰۴۸۳

نگاهی به فعالیت های آموزشی جامعه الزهرا

نگاهی به فعالیت های آموزشی جامعه الزهرا
حجت الاسلام شهیدی در نشستی خبری به تشریح فعالیت های آموزشی جامعه الزهرا پرداخت و توانمندسازی طلاب در عرصه های مختلف را از اهداف جامعه الزهرا دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ناصر شهیدی در نشست خبری آغاز پذیرش سال تحصیلی 1400-99 جامعه الزهرا(س) که در این مرکز حوزوی برگزار شد، با اشاره به اهداف و سیاست های آموزش در ارتباط با پذیرش طلاب بیان کرد: براساس وظیفه نیازسنجی که بر عهده معاونت آموزش گذاشته شده، هر ساله متناسب با رشته ها و گرایش های مورد نیاز جامعه و آنچه مطالبه فارغ التحصیلان دبیرستان ها است برنامه ریزی صورت می گیرد.

معاون آموزش جامعه الزهرا(س) افزود: بر اساس اساس ابلاغیه هیأت امنا فقط از میان دارندگان دیپلم پذیرش داریم که تلاش داریم بتوانیم در سال های آینده از میان دارندگان مدرک سیکل نیز پذیرش داشته باشیم که در صورت موافقت هیأت امنا محقق خواهد شد.

وی با اعلام خبر تدوین سیاست های سنجس و پذیرش طلاب در سال گذشته، افزود: پس از تدوین سیاست های سنجش و پذیرش و تصویب آن از سوی هیأت امنا، سنجش و پذیرش بر اساس محورهای سیاست های کلان صورت می گیرد که توجه به مناطق محروم از محورهای این سیاست به شمار می رود که حتی تلاش شده است در پذیرش طلاب مناطق محروم به صورت ویژه توجه شود.

حجت الاسلام شهیدی با بیان این که توانمند سازی طلاب در عرصه های مختلف از اهداف جامعه الزهرا است، گفت: اجرای طرح شمیم در زمینه تبلیغ، طرح تربیت مدرس در زمینه تدریس، طرح آموزش پژوهش محور در زمینه پژوهش همچنین برگزاری مهارت های پژوهشی به صورت کارگاهی برای توانمند سازی طلاب برگزار یا اجرا می شوند.

وی با تصریح بر این که پایان نامه نویسی به صورت ویژه مورد توجه قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: برای تدوین پایان نامه زمان خاصی در نظر گرفته شده که طلبه باید در این زمان پایان نامه خود را تکمیل کند؛ همچنین در سال آینده گروه همیار استاد نیز به مجموعه آموزشی اضافه خواهد شد که در کنار اساتید عادی به فعالیت خواهند پرداخت./1324/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 3
مصطفی رستمی
ارسال نظرات