۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۶۳۰۴۹۲
مسؤول سنجش و پذیرش جامعه الزهرا خبر داد؛

آغاز نام نویسی آزمون پذیرش جامعه الزهرا

آغاز نام نویسی آزمون پذیرش جامعه الزهرا
حجت الاسلام عمرانی در نشستی خبری از آغاز نام نویسی آزمون پذیرش جامعه الزهرا از ۲۸ آذرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ابوذر عمرانی در نشست خبری آغاز پذیرش جامعه الزهرا در سال تحصیلی 400-99 که در سالن جلسات جامعه الزهرا برگزار شد، بیان کرد با اعلام خبر پذیرش جامعه الزهرا، افزود: جامعه الزهرا(س) در سطح دو، سه و چهار معادل کارشناسی، ارشد و دکتری همچنین باز پذیری ویژه طلابی که به دلایلی از تحصیل فاصله گرفته اند طلبه می پذیرد.

مسؤول سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) ادامه داد: نام نویسی برای آزمون ورودی از 28 آذرماه آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت و از دوم تا هشتم اسفندماه نیز کارت آزمون منتشر و نهم اسفندماه نیز آزمون برگزار خواهد شد و تمام تلاش ما این است که نتایج در 25 فروردین اعلام شود.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل حجم زیاد تماس های تلفنی امکان پاسخگویی به همه تماس ها وجود ندارد بنابراین متقاضیان در مرحله نخست دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کنند و اگر ابهامی وجود داشت به قسمت پشتیبانی در سامانه پذیرش مراجعه کنند که در 48 ساعت پاسخ سؤال داده خواهد شد و در غیر این صورت در ایام نام نویسی شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 12 با شماره 0253211222 تماس گیرند.

حجت الاسلام عمرانی افزود: فارغ التحصیلان کارشناسی دانشگاه ها در صورتی که رشته آنها در دفترچه راهنمای پذیرش از همسو با جامعه الزهرا شناخته شده باشد می توانند برای سطح سه نام نویسی کنند همچنین تمام فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق(ع) و مدرسه عالی شهید مطهری مجاز به نام نویسی در پذیرش جامعه الزهرا هستند.

وی در پایان در زمینه شیوه نام نویسی در آزمون پذیرش جامعه الزهرا، گفت: علاقه مندان به نام نویسی در آزمون پذیرش جامعه الزهرا می توانند به سامانه اینترنتی جامعه الزهرا(س) به نشانی https://www.jz.ac.ir/ قسمت پذیرش یا سامانه سنجش و پذیرش جامعه الزهرا به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir/ مراجعه کنند./1324/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 8
مصطفی رستمی
ارسال نظرات