۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۶۳۰۵۳۳

همکاری مدرسه سفیران ولی عصر با معاونت فرهنگی شهرداری اهواز

همکاری مدرسه سفیران ولی عصر با معاونت فرهنگی شهرداری اهواز
مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز از همکاری با معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز جهت حضور روحانیت برای اقامه نماز در پارک ها خبر داد.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی زاده، مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از همکاری مدرسه با معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز خبر داد و گفت: در ایام عید سال ۹۹، شاهد حضور روحانیون متخصص در پارک‌های کلانشهر اهواز برای اقامه نماز جماعت، بیان احکام و روایات، پخش صوت و فیلم مرتبط با مباحث آموزشی و دینی شهروندی خواهیم بود.

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز برپایی غرفه کودک و سواد رسانه‌ای را از دیگر فعالیت‌های روحانیت مدرسه در ایام عید نوروز سال ۹۹ برشمرد و افزود: تربیت کودک و اخلاق خانواده در قالب سخنرانی‌های چند رسانه ای، مسابقات ورزشی و آموزش خط نویسی و هنر از دیگر فعالیت‌های روحانیت مدرسه است.

حجت الاسلام موسوی زاده با بیان اینکه جُنگ شادی برای کودکان و خانواده‌ها در سین برنامه‌های روحانیت مدرسه گنجانده شده است، بیان داشت: مشاوره و راهنمایی و نمایش‌های عروسکی و سایر فعالیت‌های مرتبط با کودکان از سوی روحانیت پیگیری می‌شود.

وی بیان داشت: صد طلبه متخصص در مباحث کودکان و نوجوانان و مباحث خانوادگی از سوی مدرسه به پارک‌های کلانشهر اهواز، اعزام و در آنجا به اجرای برنامه می‌پردازند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات