۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۶۳۰۵۶۱
نماینده ولی فقیه در مازندران:

قبولی نماز نزد خداوند در گرو اعتقاد به ولایت است

قبولی نماز نزد خداوند در گرو اعتقاد به ولایت است
حجت الاسلام والمسلمین لائینی به اهمیت ترویج فرهنگ نماز در جامعه اشاره کرد و گفت: با اعتقاد به ولایت نماز در نزد خداوند مورد قبول است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران شنبه شب در جمع نماز گزاران مسجد امام حسن عسکری(ع) بلوار کشاورز ساری به اهمیت اقامه نماز جماعت اشاره کرد و گفت: باید تلاش شود تا اقامه نماز جماعت در سطح مساجد بیشتر تقویت شود.
 
وی، مساجد را پایگاهی مهم برای رشد دینی و معنوی جامعه دانست و افزود: مساجد در طول تاریخ همواره مهم ترین پایگاه برای رشد معنوی مردم بوده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که مساجد در طول تاریخ مهم ترین پایگاه تبلیغ دین بودند، ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام همچنین از ظرفیت مساجد در رسیدگی به مشکلات امت خود نیز بهره می گرفتند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مساجد علاوه بر اقامه نماز و برنامه های دینی، در دوران نهضت انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نیز بسیار نقش آفرین بوده اند، بیان داشت: امروز نیز مساجد نقش بسیار مهمی در رشد فکری و معنوی جامعه عهده دار هستند.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که دشمن همه ظرفیت خود را به کار گرفته تا ارزش های دینی و الهی را در جامعه کمرنگ کند، خاطرنشان کرد: باید از توان و ظرفیت مساجد برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن بهره گرفته شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی بر ضرورت تقویت برنامه های فرهنگی و معنوی در سطح مساجد با هدف جذب جوانان تأکید کرد و گفت: باید برنامه های مساجد به گونه ای باشد تا نوجوانان و جوانان به سمت این پایگاه دینی بیشتر سوق پیدا کنند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که باید همه تلاش خود را برای تشویق و تربیت فرزندان مان به سمت نماز به کار گیریم تا فردای قیامت از زیانکاران نباشیم، خاطرنشان کرد: با اعتقاد به ولایت نماز در نزد خداوند مورد قبول است.
 
وی با تاکید این که همه تلاش ما در گرو نماز است، تصریح کرد: اگر نماز قبول شود همه اعمال ما مورد قبول خداوند قرار می گیرد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات