۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۶۳۰۵۶۹
با حضور فضلای حوزه و دانشگاه؛

اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار مشهد برگزار شد

اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار مشهد برگزار شد
دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار با حضور فعال حوزه علمیه خراسان و دانشگاه های استان در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اختتامیه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار مشهد با حضور فضلای حوزه علمیه خراسان و دانشگاهیان شب گذشته در محل نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار شد.

ملک زاده، مسؤول برگزاری نمایشگاه پژوهش در مشهد در این مراسم به مشارکت دستگاه های مختلف برای برگزاری این نمایشگاه اشاره و اظهار کرد: از چهار ماه قبل جلسه ستادی برای برگزاری این نمایشگاه برگزار و کمیته های علمی، تبلیغات و اطلاع رسانی، فن و بازار، علم و فن آوری، نظارت و برنامه ریزی با همکاری نهاد های مختلف تشکیل شد.

وی به مشارکت ۲۶۲ نهاد علمی در این نمایشگاه اشاره و ابراز کرد: امسال جهت برگزاری این نمایشگاه 11 هزار فضا در نظر گرفته شد که نسبت به سال گذشته 33 درصد افزایش فضا داشته ایم.

ملک زاده با بیان این که امسال سعی کرده ایم تا رویکرد تقاصا محوری را تقویت کنیم، گفت:  23 میلیارد تومان مبادله عرضه و تقاضا از شهرهای مختلف کشور در فضای نمایشگاهی امسال انجام شده است البته این آمار خارج از مبادله چهره به چهره است و باید به این امر توجه داشت که مبادله عرضه و تقاضا در سطح نمایشگاه در حد پیش مبادله صورت می گیرد.

مسؤول برگزاری نمایشگاه پژوهش در مشهد افزود: 80 دوره آموزشی، ۱۰۵ کارگاه آموزشی، ۲۰ تفاهم نامه همکاری، ۴۲۰ نشست بی تو بی(نوعی مدل کسب و کار) بین کارگزاران در سطح این نمایشگاه انجام شده است.

گفتنی است، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار مشهد از  19 الی 23 آذر ماه 98 برگزار شد و حوزه علمیه خراسان نیز با دشتاوردهای پژوهشی خود حضور فعال در این نمایشگاه داشت./864/پ310/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات