۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۶۳۰۵۸۰
نماینده مجلس خبرگان:

دولت برای ارتقای معیشت مردم تلاش عملی کند

دولت برای ارتقای معیشت مردم تلاش عملی کند
نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان اقتصادی دولت باید برای ارتقای معیشت مردم تلاش عملی کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین احمد پروایی با بیان اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی با حضور آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه احیا و برای مردم قابل لمس شد اظهار داشت: فساد اقتصادی در جامعه اسلامی باید ریشه‌کن شود و مردم پشتیبان قوه قضائیه انقلابی هستند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم گیلان بایستی در انتخابات اسفند 98 برای انتخاب اصلح دقت به خرج دهند افزود: مجلس یازدهم باید مجلس مردم، انقلاب اسلامی و در رأس امور باشد و برای بهبود اقتصاد کشور تلاش و برنامه‌ریزی کند.

حجت الاسلام والمسلمین پروایی با تاکید بر ضرورت شفاف‌سازی هزینه‌های انتخاباتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید آرای نمایندگان در مجلس نیز شفاف شود تا مردم بدانند نماینده‌ آنها در موارد مختلف چه نظری دارد.

وی با اشاره به صدها پروژه نیمه‌تمام در استان گیلان تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذار برای اتمام این پروژه‌ها در کنار افزایش اعتبارات دولتی ضروری است و باید مسئولان یکصدا و با وحدت و هم‌دلی برای پیشرفت و تعالی گیلان تلاش کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بیکاری جوانان دانشگاهی و تحصیل‌کرده گیلان درد بزرگ این استان است گفت: همه با هم برای ریشه‌کنی بیکاری جوانان گیلانی از طریق ظرفیت‌های کشاورزی، گردشگری، صنعتی و کارآفرینی باید تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پروایی با بیان اینکه جوانان متخصص گیلانی در شهرک‌های صنعتی استان‌های دیگر کار می‌کنند و به دلیل بیکاری مجبور به مهاجرت شده‌اند افزود: کم‌کاری برخی مسئولان، فرزندان گیلان را به شهرک‌های صنعتی سایر استان‌ها تبعید کرد چرا که شغلی ایجاد نشده که جوان گیلانی در آن مشغول شود‌.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به محرومیت گیلان بیان کرد: برای رفع معضل بیکاری سیاست‌زده و شعاری عمل نشود و برای ریشه‌کنی آن برنامه‌ریزی و تلاش کنید و همه باید مسئولیت اشتغال‌زایی جوانان را بپذیرند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات