۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۶۳۰۵۹۹
امام‌جمعه بجنورد:

تداوم راه شهدا از سوی مسؤولان درگرو خدمت‌رسانی شایسته به مردم است

تداوم راه شهدا از سوی مسؤولان درگرو خدمت‌رسانی شایسته به مردم است
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه خدمت به مردم از مصادیق جهاد است، گفت: تداوم راه شهدا از سوی مسؤولان درگرو خدمت‌رسانی شایسته به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در نشست با مسؤولان استانی، بر ضرورت برخورداری از اخلاص برای خدمتگزاری به مردم و ایثار در این راه تأکید کرد.

وی اضافه کرد: امام سجاد (ع) کرامت‌های اخلاقی را بیان کرده؛ به‌گونه‌ای که علو اخلاقی و کرامت اخلاقی یکی از آرزوهای امام سجاد (ع) و سایر ائمه (ع) بوده است؛ اما در بین همه این صفات زیبای اخلاقی، ایثار گل سرسبد و تاج کرامت‌ها است.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه ایثار تاج بقیه خوبی‌ها است، ادامه داد: واژه ایثار دارای هاله‌ای از نور است؛ زیرا ایثارگران در حالی که خود نیاز دارند از نیاز خود چشم‌پوشی کرده و به دیگران کمک می‌کنند که این خصیصه بسیار باارزش و والا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به جایگاه و ثواب جهاد و ایثار در مکتب اسلام، خاطرنشان کرد: رزمنده‌های ما از همان وقتی که ساک خود را برمی‌داشتند و از خانه بیرون می‌رفتند ثواب جبهه از همان جا برای آن‌ها نوشته می‌شد.

وی افزود: خداوند می‌فرماید وقتی شهید جانش گرفته می‌شود و وقت شهادت او می‌رسد اگرچه شهید از نظر ظاهری از دنیا می‌رود ولی خدا جانشین شهید می‌شود؛ درواقع مقام شهید به‌اندازه‌ای بالا است که کسی نمی‌تواند جانشین او شود درنتیجه خدا می‌گوید من جایگزین این فرد هستم و نمی‌گذارم بازماندگان او احساس غم و تنهایی کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: باید با خدمت‌رسانی شایسته به مردم یاد شهیدان گلگون‌کفن انقلاب و یاد جانبازان عزیز و رزمندگان سرافراز را که چون چراغ‌های هدایت در سرتاسر میهن اسلامی و فریادگر جنایات آمریکا در ایران هستند را گرامی بداریم.

وی با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی شایسته به مردم از سوی مسؤولان درواقع ادامه راه شهدا و جانبازان انقلاب و دفاع مقدس است، افزود: اطمینان داریم تا وقتی خداوند پشتیبان این ملت است و این ملت پشتیبان ولایت‌فقیه، هرگز آسیبی به ایران و انقلاب اسلامی نمی‌رسد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه خدمت به مردم از مصادیق جهاد است، گفت: تداوم راه شهدا از سوی مسؤولان درگرو خدمت‌رسانی شایسته به مردم است./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات