۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۶۳۰۶۱۸
مسؤول فرهنگی حوزه علمیه خراسان جنوبی تاکید کرد؛

ضرورت افزایش سواد رسانه‌ای و فعالیت طلاب و روحانیان در فضای مجازی

ضرورت افزایش سواد رسانه‌ای و فعالیت طلاب و روحانیان در فضای مجازی
حجت الاسلام نخعی پور گفت: امروز افزایش سواد رسانه‌ای و فعالیت طلاب و روحانیان در فضای مجازی اهمیت و ضرورت دارد و عدم آشنایی با فضای مجازی نیز یک آسیب محسوب می‌شود.

حجت الاسلام نخعی پور، مسؤول فرهنگی حوزه علمیه خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی اظهار داشت: روزهای 20 و 21 آذرماه کارگاه سواد رسانه‌ای و فضای مجازی ویژه طلاب و مدیران مدارس علمیه استان برگزار شد.

وی گفت: این دوره با حضور حجت الاسلام کهوند عضو کارگروه فضای مجازی کمیسیون سیاسی اجتماعی مجلس خبرگان رهبری برگزار شده است.

مسؤول فرهنگی حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه اینگونه دوره‌ها سبب افزایش ارتقای سواد رسانه‌ای می‌شود، افزود: این کارگاه با هدف دانش افزایی مدیران و مسؤولان فرهنگی مدارس استان و آشنایی آن‌ها با فرصت‌ها و آسیب‌های فضای مجازی برگزار شد.

حجت الاسلام نخعی پور تصریح کرد: امروز افزایش سواد رسانه‌ای و فعالیت طلاب و روحانیان در فضای مجازی اهمیت و ضرورت دارد و عدم آشنایی با فضای مجازی نیز یک آسیب محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: فضای مجازی نیازمند ورود و فعالیت هوشمندانه روحانیان است و ارتقای سواد رسانه‌ای نیز مهم ترین راه برای مقابله با آسیب‌های فضای مجازی است.

مسؤول فرهنگی حوزه علمیه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امروز در جنگ رسانه‌ای دشمن قرار داریم و باید طلاب با آگاهی و مدیریت مناسب اقدام به فعالیت در این فضای مهم کنند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات